Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Troillan på topp :D

 

 

Frem til juni hvertfall?

Jeg våger påstanden om at vi er på topp ut sesongen.

 

Prøver å være litt nøktern. Så litt nærmere på terminlista nå og det ser lyst ut til utpå høsten. Så få vi se om Molde og Stabæk er i toppen da (ikke at jeg tror det), for da blir det noen avgjørende bortekamper.

 

 

Noen som har lyst å være med å sponse tur opp for meg til 16. mai kampen mot møkka?

 

Hvis du sponser tur for meg nedover til Lillestrøm 26. april :p

Lenke til kommentar

Fine fakta etter Rosenborgs fire første spilte kamper.

 

Rosenborg har scoret 10 mål på 22 sjanser. ( 2,2 sjanser per mål.)

2 av dem har vært selvmål.

Bare 2 av målene har blitt scoret av en spiss.

2 av dem har vært som følge av dødball.

 

RBK har sluppet inn 4 mål.

3 av dem har vært fra dødballsituasjon. (2 straffer.)

 

Så langt har RBK pådratt seg to gule (begge fra Tettey) og et rødt.

Lenke til kommentar

Kjernen har da og sikret seg veldig mange flere medlemmer med mye billigere sesongkort for meldemmer også.

 

Æsj, er ikke sikkert at jeg får dratt på kamp. Har trafikkopplæring klokka kvart over seks. Men fyren er jo trønder, så må prøve å få overtalt ham til å ha det tidligere på dagen. :p

Lenke til kommentar
Hva betaler man for sesongkort da? :p

 

Menigheden har virkelig gått ned i de siste to årene, fra 2000 ril ca 600 nå :!: Det er latterlig mange medgangssupportere her nede, noe som er skammelig.

 

EDIT: Litt OT, trodde vi var i TL-tråden.

1300 for medlem, usikker på hva andre må betale. Kostet 1000 i fjor på det andre feltet, men medregnet ekstra kamper så er det ikke så mye dyrere nå. Vi håper vi er kvitt mange av de som er ute etter billige billetter nå som vi har skiftet felt. Inkludert i prisen er også pub! =D

Lenke til kommentar

Var det ikke 900,- i fjor? Jeg betalte 1300,- for sesongbillett og 250,- for medlemskap i år. Er man ikke medlem koster hele stasen 1800,-.

 

Jeg kjøpte for å få billig billett, men jeg kunne gjerne ha kjøpt i kjernen uansett har jeg funnet ut. Det er jo så jævlig gøy. :) Men er ikke 18 ennå, sa har ingen glede av puben. :(

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...