Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva forventer du når han må gå med det faenskapet der i Gud vet hvor lenge? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg forventer at han skal være stolt over å få lov til å reklamere for Rosenborg Ballklub i en hel måned. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg forventer at han skal være stolt over å få lov til å reklamere for Rosenborg Ballklub i en hel måned. Hehe, you wish Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det kan umulig være ufortjent.. Du sier det er ufortjent siden Start spilte best og alt sånn der. Hva f*** hjelper det når de ikke greier å sette sjansene? Da er alle resultater rettferdige i dine øyne. Om LFC hadde tapt på overtid mot Fulham, etter 4 i treverket, hadde det vært fullt fortjent i dine øyne? Dust Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ville sagt at det laget som faktisk greier å sette sjansene sine er det laget som fortjener å vinne. End of discussion. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Som dere krangler da. RBK vant utfortjent mot Start, er det så vanskelig å innrømme det? Jeg er selv RBK supporter, og start var det beste laget, og hadde fortjent og vinne, men til syvende og sist handler det om og sette sjansene, slik er fotballen, derfor blir resultat ufortjente noen ganger. Men, RBK hadde en heidundrende innsats og moral, og det var en god seier, men hadde start hadde samme effektivitet som RBK, hadde det sett stygt ut. Vi må takke en god Steffen Iversen, og en god Lunna. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Selvfølgelig var det ufortjent. Sjekket dagblabla live på mobilen under kampen og det virket jo som vi ble pissa på og enda litt til. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 haha, jeg holder i alle fall med mitt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Selvfølgelig var det ufortjent. Sjekket dagblabla live på mobilen under kampen og det virket jo som vi ble pissa på og enda litt til. I første omgang ble vi pissa på. Men, syns andre omgangen var jevn. og mist ikke god av RBK Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja vi tok oss opp betraktelig, og laget viste at de ville mer. Vant flere dueller, og løp litt lenger etter de ballene de ikke nådde. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 haha, jeg holder i alle fall med mitt. Men da er alle resultater i verden rettferdige da. Så greit Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja, selvfølgelig haha Hva står "haha" for? Er jo fakta. Du sier at laget som setter sjansene sine, fortjener å vinne. Dvs at alle resultat i verden er fortjent. Eller misforstår jeg deg? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ikke hvis det blir selvmål da men kan vi ikke bare la denne saken ligge og begynne å prate om noe relevant. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ikke hvis det blir selvmål da men kan vi ikke bare la denne saken ligge og begynne å prate om noe relevant. Ok, da er alle resultater i verden fortjent, utenom de hvor det er selvmål i bildet Men setter strek der, siden du tydeligvis skjønner at du dret på leggen Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Står fortsatt for det jeg sa. Men jaja, samma det.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Klønete kommentar imo. Er enig med Bananas der. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Flaut for publikum på Sparebanken Sør Arena å bue på Roar Strand. Jeg haaper dette er en vits? At det gaar an... Anyways, cute bilde Dalglish Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Flaut for publikum på Sparebanken Sør Arena å bue på Roar Strand. Jeg haaper dette er en vits? At det gaar an... Anyways, cute bilde Dalglish Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Veldig bra daglish Hvorfor? Edit: Leif Endret 11. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå