Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dommerne jeg har sett i engelsk og norsk fotball så langt er elendige i å dømme hands.

Mulig det er en ny regel som tilsier: tre hands før det dømmes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jadajada.

 

Fikk jaggu kommet meg på kamp på søndag allikevel. Godt med en avveksling fra påskefjellet. Satans drittkamp på søndag, alt jeg har å si om den.

 

Startkampen var en forbedring (2. omgang vel å merke), da Prica begynte å vise litt skikkelig innsats. Han er tydeligvis svært god bare han gidder. Litt som Iversen.

 

Cred til Tettey. Det er tydelig at han liker å ta tunnel på keepere, bare at det ikke gikk på Opdal...

Lenke til kommentar
Cred til Tettey. Det er tydelig at han liker å ta tunnel på keepere, bare at det ikke gikk på Opdal...

LUKA!!!!

 

 

Det beste er med Stabæk. Der får du "bot" om noen tar luka på deg. :D Luka på deg i kamp er dobbelt av treningen. Ikke store summer å snakke om, men morsomt likevel.

Lenke til kommentar

Det første målet går via beinet til Fevang, det andre via Kenneth sitt. Vi hadde i alle fall ikke marginene med oss denne kampen.

 

Så kampen i opptak i går kveld, og dere som påstår RBK spilte bra i 2. omgang, bør se den igjen. Ballen er jo snaut innom vår 16 m, utenom ved målene. Og vi har mange flere sjanser enn dere også, i 2. omgang til og med, både ved Hæstad, 2x Clay, 2x Bola, 2x Hulsker.

 

Så bankran? JA! Dagbladet har rett.

Lenke til kommentar
Hva så om start hadde mange sjanser, når dere ikke greier å sette dem? Rosenborg hadde få sjanser, men i motsetning til start greide de å skore på de få sjansene.

 

Ikke det jeg sier. Jeg sier bare at det var ufortjent. Og det er dere enig i?

 

Det er ufortjent når man klarer å putte på de sjangsene man får, som man i tillegg sliter seg til, fordi man er i undertall 3/4 av kampen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...