Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dommerne jeg har sett i engelsk og norsk fotball så langt er elendige i å dømme hands. Mulig det er en ny regel som tilsier: tre hands før det dømmes. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 mye mulige føler de lar reglene være litt sånn til og fra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Troillan på topp Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Får håpe Molde går på en smell nå da.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Får håpe Molde går på en smell nå da.. Regner med det. De kunne ikke fått lettere motstand i starten av serien. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 De vinner nok på mandag og og leder serien, men 5. serierunde derimot. Da blir det tap mot Stabæk og Troillan er på topp igjen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Dommerne jeg har sett i engelsk og norsk fotball så langt er elendige i å dømme hands.Mulig det er en ny regel som tilsier: tre hands før det dømmes. x2. Vi skulle hatt 4 straffer denne sesongen pga hands Endret 9. april 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jadajada. Fikk jaggu kommet meg på kamp på søndag allikevel. Godt med en avveksling fra påskefjellet. Satans drittkamp på søndag, alt jeg har å si om den. Startkampen var en forbedring (2. omgang vel å merke), da Prica begynte å vise litt skikkelig innsats. Han er tydeligvis svært god bare han gidder. Litt som Iversen. Cred til Tettey. Det er tydelig at han liker å ta tunnel på keepere, bare at det ikke gikk på Opdal... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Cred til Tettey. Det er tydelig at han liker å ta tunnel på keepere, bare at det ikke gikk på Opdal... LUKA!!!! Det beste er med Stabæk. Der får du "bot" om noen tar luka på deg. Luka på deg i kamp er dobbelt av treningen. Ikke store summer å snakke om, men morsomt likevel. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det første målet går via beinet til Fevang, det andre via Kenneth sitt. Vi hadde i alle fall ikke marginene med oss denne kampen. Så kampen i opptak i går kveld, og dere som påstår RBK spilte bra i 2. omgang, bør se den igjen. Ballen er jo snaut innom vår 16 m, utenom ved målene. Og vi har mange flere sjanser enn dere også, i 2. omgang til og med, både ved Hæstad, 2x Clay, 2x Bola, 2x Hulsker. Så bankran? JA! Dagbladet har rett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 SE HAN ER BITTER A!! SEEE!! Og se avataren og signaturen hans Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 hahaha! Bolanos got OWNED Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva så om start hadde mange sjanser, når dere ikke greier å sette dem? Rosenborg hadde få sjanser, men i motsetning til start greide de å skore på de få sjansene. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva så om start hadde mange sjanser, når dere ikke greier å sette dem? Rosenborg hadde få sjanser, men i motsetning til start greide de å skore på de få sjansene. Ikke det jeg sier. Jeg sier bare at det var ufortjent. Og det er dere enig i? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Signaturen din tyder ikke på det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Signaturen din tyder ikke på det. Kom deg hjem, du sitter jo på d.no 24/7, da kan du likegjerne være hjemme. Og, avblokk meg da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Signaturen din tyder ikke på det. Kom deg hjem, du sitter jo på d.no 24/7, da kan du likegjerne være hjemme. Og, avblokk meg da prty om en time, så nei Blokken kan jeg vel fikse. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva så om start hadde mange sjanser, når dere ikke greier å sette dem? Rosenborg hadde få sjanser, men i motsetning til start greide de å skore på de få sjansene. Ikke det jeg sier. Jeg sier bare at det var ufortjent. Og det er dere enig i? Det er ufortjent når man klarer å putte på de sjangsene man får, som man i tillegg sliter seg til, fordi man er i undertall 3/4 av kampen? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det kan umulig være ufortjent.. Du sier det er ufortjent siden Start spilte best og alt sånn der. Hva f*** hjelper det når de ikke greier å sette sjansene? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Tror at 7Bolanos er litt bitter jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå