Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enig i det, men tror rbk er et par hakk bedre. Kommer nok til å vinne med margin. Skal selvfølgelig ikke si det enda, men det er iallefall mine tanker om kampen.

 

Dere har jo klart bedre stall, men jeg håper v kan overraske og ta poeng fra dere. Spiller vi som mot Viking. får dere det tøft :D

Lenke til kommentar
Det var faen meg så artig. Lo sikkert i 5 min av det. Var en i Ultras Nidaros som måtte så sykt pisse. Full var han nok og. Så han stelte seg mot kameramannen og begynte å pisse. Stod der sikkert i 2 min mens han med kuken i den ene hånda skrek "jævla fitte" til kameramannen mens han viste runketegnet. Alle de som så det klarte faen ikke synge eller følge med på kampen i 5 min. Bare lo. Til og med Jo, han med roperten klarte faen meg ikke følge med.

 

Epic :lol:

 

Står du sammen med UN?

 

 

Hva betyr den "justice" greia som hang ved kjernen?

 

Det kan du lese om på kjernen-forumet

Lenke til kommentar
Det var faen meg så artig. Lo sikkert i 5 min av det. Var en i Ultras Nidaros som måtte så sykt pisse. Full var han nok og. Så han stelte seg mot kameramannen og begynte å pisse. Stod der sikkert i 2 min mens han med kuken i den ene hånda skrek "jævla fitte" til kameramannen mens han viste runketegnet. Alle de som så det klarte faen ikke synge eller følge med på kampen i 5 min. Bare lo. Til og med Jo, han med roperten klarte faen meg ikke følge med.

 

Epic :lol:

 

Står du sammen med UN?

Nei, men jeg står som regel nærme dem fordi jeg og mine kompiser er blandt de som synger mest når vi er på kamp. Greit å stå nærme dem da.

 

Greit å vite om den Justice greia og. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...