Armageddon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vi kom oss inn på tribunen til slutt vi og. Men da slapp de ikke folk inn på puben siden det var så mange der. Da var det kanskje 100 øltørste supportere som ville inn. Er vel litt regelorientert der nå når puben er integrert i stadion. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Derfor kommer man tidlig. Mye bedre. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva betyr den "justice" greia som hang ved kjernen? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gleder meg til dere kommer på besøk på onsdag. Tørum har en plan som gir oss 3 poeng, sier han Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Tørum har en plan dere taper 3p på. Jeg tar kanskje turen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tror det kan bli bra med fart i Kristiansand ja. Begge lag har spillere som liker å løpe en del og skape ting på egenhånd. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 enig i det, men tror rbk er et par hakk bedre. Kommer nok til å vinne med margin. Skal selvfølgelig ikke si det enda, men det er iallefall mine tanker om kampen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 enig i det, men tror rbk er et par hakk bedre. Kommer nok til å vinne med margin. Skal selvfølgelig ikke si det enda, men det er iallefall mine tanker om kampen. Dere har jo klart bedre stall, men jeg håper v kan overraske og ta poeng fra dere. Spiller vi som mot Viking. får dere det tøft Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da får jeg håpe jeg ikke blir overrasket på onsdag Rbk spilte horibelt i går, men håper det bare var et engangstilfelle. Lund Hansen spilte strålende i Jarsteins fravær! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 RBK er i alle fall det laget med den beste reservekeeperen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 For meg virker Lund Hansen sikrere enn Jarstein. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Mja. Begge er gode, men Jarstein var jo rå mot Tromsø. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jarstein er nok hakket bedre en Lund Hansen. Men Lund Hansen er utrolig god han også. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som vet hvordan situasjonen er med Goeril Snoereggen i Byaasen atm? Hvis hun gaar til Danmark, saa blir jo Lunna mest sannsynlig med henne.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nå er vi i håndballverdenen? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det var faen meg så artig. Lo sikkert i 5 min av det. Var en i Ultras Nidaros som måtte så sykt pisse. Full var han nok og. Så han stelte seg mot kameramannen og begynte å pisse. Stod der sikkert i 2 min mens han med kuken i den ene hånda skrek "jævla fitte" til kameramannen mens han viste runketegnet. Alle de som så det klarte faen ikke synge eller følge med på kampen i 5 min. Bare lo. Til og med Jo, han med roperten klarte faen meg ikke følge med. Epic Står du sammen med UN? Hva betyr den "justice" greia som hang ved kjernen? Det kan du lese om på kjernen-forumet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Det var faen meg så artig. Lo sikkert i 5 min av det. Var en i Ultras Nidaros som måtte så sykt pisse. Full var han nok og. Så han stelte seg mot kameramannen og begynte å pisse. Stod der sikkert i 2 min mens han med kuken i den ene hånda skrek "jævla fitte" til kameramannen mens han viste runketegnet. Alle de som så det klarte faen ikke synge eller følge med på kampen i 5 min. Bare lo. Til og med Jo, han med roperten klarte faen meg ikke følge med. Epic Står du sammen med UN? Nei, men jeg står som regel nærme dem fordi jeg og mine kompiser er blandt de som synger mest når vi er på kamp. Greit å stå nærme dem da. Greit å vite om den Justice greia og. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Lykke til i kveld. Da begynner jeg å kjøre mot Kristiansand.. Til Oppdal.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 God tur ned. Jeg drar ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå