DJ_Dark Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg er på Lerkendal litt over 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kampen er jo kl 8? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Halve gleden er jo å være på puben først og drikke litt og få litt ekstra stemning. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 http://fotball.adressa.no/eliteserien/article134426.ece Er sjeleglad han kom til oss, og ikke Brann! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ja, da var det kamp igjen! Gleder meg! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dessverre for dårlig. Skuffa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Brann var bunnsolide defensivt, med unntak av Dahl. Men var elendige så det veide veldig over offensivt. RBK ble i hvertfall ikke snytt for noe. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Skuffet over Rbk idag. Fikk jo ikke til en d****! Det eneste som gjorde at brann ikke vant var at de var enda mer elendige i angrep enn det vi var.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hadde selvfølgelig sett for meg en seier, så jeg er noe skuffet akkurat nå. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Lenge siden jeg har sett RBK så dårlige som idag. Fikk nesten ikke til noe som helst. Bare så bra at Brann ikke akkurat var hvasse de heller. Ser frem imot onsdag, da vi skal reise kjerringa mot Start. Endret 5. april 2009 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 PER SKULLE HATT STRAFFE FOR FAEN! FOR SÅNN REDDER OPDAL, FOR OPDAL REDDER SÅNN. FOR SÅNN REDDER OPDAL, FOR OPDAL REDDER SÅNN!! For en møkkakamp dette var. Brann greide det de prøvde på. Spille kjedelig fotball. Og jeg er faen så fotbannet på at Olsen ble byttet ut. Han hadde jeg meg putta på den sjansen Tettey hadde på slutten. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Olsen var skadet, det antydet han til trenerstaben også. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som vet hvorfor sapara gikk ut? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Sappi ble sikkert byttet ut for å få til litt mer offensiv fotball. Uten resultat uheldigvis. Men akkurat som i fjor kommer Brann mot slutten å setter inn et kjipt mål. RBK kan bedre enn det de viste i kveld. Og alt det de ikke viste frem i kveld kommer frem på den fine grønne matta til Start på onsdag. Men 10/10 poeng til oss i kjernen i dag. Banens beste uten tvil. Føkkings outstanding stemning på tribunen vår. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg har faen meg ikke stemme igjen. Mistet den faen meg etter 44 min, men litt Fishermans Friend i pausen reddet meg. Hvor stod du Arm.? Fikk du med deg han som pissa mot han som filma i midten der? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg har faen meg ikke stemme igjen. Mistet den faen meg etter 44 min, men litt Fishermans Friend i pausen reddet meg. Hvor stod du Arm.? Fikk du med deg han som pissa mot han som filma i midten der? WTF? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Det var faen meg så artig. Lo sikkert i 5 min av det. Var en i Ultras Nidaros som måtte så sykt pisse. Full var han nok og. Så han stelte seg mot kameramannen og begynte å pisse. Stod der sikkert i 2 min mens han med kuken i den ene hånda skrek "jævla fitte" til kameramannen mens han viste runketegnet. Alle de som så det klarte faen ikke synge eller følge med på kampen i 5 min. Bare lo. Til og med Jo, han med roperten klarte faen meg ikke følge med. Epic Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Sto nesten midt på tribunen et lite stykke unna tromma. Fikk ikke med meg det nei, men synes litt synd på han kameramannen der. Står jo midt i Ultras-seksjonen. edit: Haha, så bra. Tror de må gjørde det kameraet der fjernstyrt eller no. Men det var jævlig kjipt å komme til Lerkendal i dag. Kom litt før kl.6, men da slapp de ikke folk inn på tribunen i det hele tatt siden alle ville inn på puben, som var stappfull. Sto i kø mens jeg hørte på at de sto å sang der oppe. Da var jeg rimelig forbanna. Neste hjemmekamp skal jeg være der i 5-tida. Endret 5. april 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Gikk opp på tribunen halv sju vi etter å ha vært på puben siden 5 eller noe. Gikk da lett å komme opp der da. Ikke noe kø da. Endret 5. april 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå