Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Brann var bunnsolide defensivt, med unntak av Dahl. Men var elendige så det veide veldig over offensivt. RBK ble i hvertfall ikke snytt for noe.

Lenke til kommentar

PER SKULLE HATT STRAFFE FOR FAEN!

 

 

FOR SÅNN REDDER OPDAL, FOR OPDAL REDDER SÅNN. FOR SÅNN REDDER OPDAL, FOR OPDAL REDDER SÅNN!!

 

For en møkkakamp dette var. Brann greide det de prøvde på. Spille kjedelig fotball. Og jeg er faen så fotbannet på at Olsen ble byttet ut. Han hadde jeg meg putta på den sjansen Tettey hadde på slutten.

Lenke til kommentar

Sappi ble sikkert byttet ut for å få til litt mer offensiv fotball. Uten resultat uheldigvis. Men akkurat som i fjor kommer Brann mot slutten å setter inn et kjipt mål. RBK kan bedre enn det de viste i kveld. Og alt det de ikke viste frem i kveld kommer frem på den fine grønne matta til Start på onsdag.

 

Men 10/10 poeng til oss i kjernen i dag. Banens beste uten tvil. Føkkings outstanding stemning på tribunen vår.

Lenke til kommentar

Det var faen meg så artig. Lo sikkert i 5 min av det. Var en i Ultras Nidaros som måtte så sykt pisse. Full var han nok og. Så han stelte seg mot kameramannen og begynte å pisse. Stod der sikkert i 2 min mens han med kuken i den ene hånda skrek "jævla fitte" til kameramannen mens han viste runketegnet. Alle de som så det klarte faen ikke synge eller følge med på kampen i 5 min. Bare lo. Til og med Jo, han med roperten klarte faen meg ikke følge med.

 

Epic :lol:

Lenke til kommentar

Sto nesten midt på tribunen et lite stykke unna tromma. Fikk ikke med meg det nei, men synes litt synd på han kameramannen der. Står jo midt i Ultras-seksjonen. :p

 

edit: Haha, så bra. Tror de må gjørde det kameraet der fjernstyrt eller no.

 

Men det var jævlig kjipt å komme til Lerkendal i dag. Kom litt før kl.6, men da slapp de ikke folk inn på tribunen i det hele tatt siden alle ville inn på puben, som var stappfull. Sto i kø mens jeg hørte på at de sto å sang der oppe. Da var jeg rimelig forbanna. Neste hjemmekamp skal jeg være der i 5-tida.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...