STRAND1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Torsdag kveld ble Jarstein pappa for første gang. http://www.rbk.no/incoming/article134164.ece På dagens trening ble Jarstein skadet og er usikker mot Brann på søndag. http://www.rbk.no/incoming/article134200.ece Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Bare å kaste inn Espen Johnsen da.. Han er vel foran Lund Hansen som 2.keeper? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kanskje Ole Næss kan stå i mål da? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Rosenborg har jo erfaring med å ha innpå gamle spillere som Erik, så kanskje det er Rambo sin tur nå? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Naar ble Rambo keeper? Skrev feil, mente selvfølgelig Jamtfall=) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Da er vi enig. Heller juniorkeeperen enn Jamtfeil! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Jarstein kan ikke bli skadet når han har startet sesongen så bra Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er bare ikke Lov! Tror nok Lund Hansen gjør en bra jobb Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tror Lunna er klar jeg. Han er vel rimelig tent når han vet der er to andre keepere han må konkurrere mot. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg tror også at Lunna starter, men vi kan jo få Næss på benken, noe som hadde vært moro. Når skal vi få se Pål André prøve seg da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Det er meldt vind og regn i morgen under kampen. Sol og lite vind både i dag og på mandag. Typisk? Ja Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tror også at Lunna starter, men vi kan jo få Næss på benken, noe som hadde vært moro. Næss spiller i Byåsen, Barli er på benken. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Seriøst? Når dro han dit? Håper det er bare på utlån.. I går bestilte en gjeng av oss billetter til dagens kamp! Gleder meg, alt for lenge siden jeg har vært på Lerkendal nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Gleder meg som faen nå. Blir storseier i dag og. Brann har ikke sjans. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ingen som undervurderer motstanderen her, ser jeg. Blir en gøy kamp. Håper det blir jevnt og underholdende. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Seriøst? Når dro han dit? Håper det er bare på utlån.. Mener å huske at RBK ikke signerte noen ny kontrakt på Næss. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ikke lenge til kamp nå... Blir gjevnt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå