Maynard James Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Quote fra linken : RBK-juvelen gikk ned i en duell med Martin Andresen. .... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jepp, det er sant. De viste det på TV2 også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Quote fra linken : RBK-juvelen gikk ned i en duell med Martin Andresen. .... !!!!!!!!!!!!!!!!!!! FITTESPILLER!!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Kommer aldri til å glemme denne, og fortsatt er Andresen en feit slaskete k*kspiller. Greit at det sannsynligvis var et uhell. Men, hater fyren uansett ;b Endret 25. mars 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Film funker ikke. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Nå da? har ikke helt fått den [youtube greia her på forumet til å funke, hvordan gjør man det rett? =P Endret 25. mars 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Det er SYKT at Roar for kort for det der!! Endret 25. mars 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så det på tv2, og det så ikke ut som at det var Martin Andresen sin skyld. Skjeldbred gikk inn i duellen og vrikket ankelen. Hadde vært noe mer bak det hadde vi garantert fått vite det. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hater Martin Andresen over det meste på jord fra før uansett. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gleder meg til vi knuser Brann 5-0 på Lerkendal på søndag! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Gleder meg til å sitte nedsnødd i fjellet med en gammel Gamecube, noen tegneserieblader og et påskeegg på søndag. Typisk... Yey, jeg fikk Macgyver. . Edit, der kom Chuck Norris. :/ Endret 1. april 2009 av Attityd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Gleder meg til kampen nå ja! Sees på Lerkendal blandt Kjernen! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Se etter meg da. Jeg er han med RBK-skjerf. "1963, 1963, lekestue, lekestue, sia 1963!" Endret 1. april 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Se etter meg da. Jeg er han med RBK-skjerf. Jeg og Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 DJ_Dark, kred til deg som reiser langt for hver hjemmekamp! Nesten så jeg må gi deg en klem... Jeg vil så jævlig dra på Lerkendal nå mot Brann, men tror ikke grensekontrollen her i USA ville vært glad om jeg skulle dratt hjem, og entret landet igjen rett etterpå Rosenborg - Brann 3-0 Mål: Tettey, Prica x 2 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Han reiser da ikke på hver kamp? Er jo bare når han skal besøke familien han er på kamp...| Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) To av to hjemmekamper er like mye som de mest aktive har til nå i år, så han er per dags dato en av de mest aktive=) Edit: En ørliten omformulering Endret 2. april 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har vært på alle hjemmekampene siden 2007 jeg. Da mener jeg intertoto, NM og alle Uefa-kamper og. Men jeg bor bare noen km unna da. Creds til de som tar toget fra langtvekkistan bare for å være på Lerkendal noen timer. Håper det blr verdt pengene på søndag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tror ikke dere skal være så bekymret for at turen ikke er verdt pengene på søndag. Tipper 6-1 til dere... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Har vært på alle hjemmekampene siden 2007 jeg. Da mener jeg intertoto, NM og alle Uefa-kamper og. Men jeg bor bare noen km unna da. Creds til de som tar toget fra langtvekkistan bare for å være på Lerkendal noen timer. Håper det blr verdt pengene på søndag. Både kampen og alt det andre jeg finner på gjør turen verdt det. Spesielt når pappa betaler fly begge veiene (Han gjorde ikke det forrige gang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå