kybstud Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ta Buss nr 46 fra sentralbanestasjonen, betal 15, de fortjener ikke 30. Den går rett forbi Lerkendal og det er lett, eller så kan du bare gå, veien er kjempelett, og det er bare å følge etter de med RBK-skjerf Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fotballtoget som går søndager har vel sluttet? Tror ikke det går hver kamp lenger. Onaaai?! Det var jo det mest geniale opplegget noensinne Jeje, får ta lappen nå da, så jeg kan kjøre selv. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvorfor kutta de ut det egentlig? Trodde det var bra oppslutning på det tilbudet jeg.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Gleder meg til Rosenborg - Brann Kan bli en forrykendes kamp! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hvorfor kutta de ut det egentlig? Trodde det var bra oppslutning på det tilbudet jeg.. Ble vel droppa av uante grunner når trønderbanen skifta ansvarshavende. Samme grunn til at det er dyrere, at man får mindre moderasjon og at man ikke får overgang til buss lenger. On topic: Hva tror dere om Jarstein? Har han funnet formen og sluttet med den nervøse spillestilen? Vet ikke helt om jeg tør å stole på han 100% etter såpass få kamper, men håper virkelig at han har kommet over de tunge tidene! Hatt det koslig med By Rise hvertfall http://fotball.adressa.no/eliteserien/article133320.ece Endret 25. mars 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Etter de to kampene nå (ikke at han var så mye med i kampen mot Enga) så har jeg fått litt trua. Han var virkelig solid mot Tromsø! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Han begynte jo forrige sesong ganske bra og. Så kom landslaget å ødela alt. Men tror han har lært av det nå. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Får se om jeg gidder å ta bussen eller om jeg bare går. Blir sikkert ikke så lang vei hvis man går med flere supportere Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tar kanskje 20 minutter å gå fra byen til Lerkendal. Men har du 30kr til bussen så er det ikke noe problem. Er vel bare å sette seg på en buss det du ser det sitter andre supportere. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tar kanskje 20 minutter å gå fra byen til Lerkendal. Men har du 30kr til bussen så er det ikke noe problem. Er vel bare å sette seg på en buss det du ser det sitter andre supportere. 20 minutter å gå fra togstasjonen til Lerkendal Stadion? Da skal du være kjapp, og veldig heldig med lyskryssene... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tror jeg gikk på 40 minutter en gang, vil tro det er mer realtistisk. Google maps Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Skjelbred skadet Håper det ikke er no alvorlig. vi trenger han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Bare så jeg har sagt det: JEG HATER LANDSLAGET! Det gjør ikke annet enn å skade spillerne! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Positive er at han sannsynligvis slipper å reise til Sør-Afrika. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei og nei! Dette sier jeg som Norge-supporter (off det hørtes teit ut).. Skjelbred er jo en viktig indreløper som vi trenger mot Sør-Afrika! Faen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, og enda bedre at det er 2 uker til neste runde i TL. God tid til recovery! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Drit i Norge. Hva med RBK? Kjipe greier, får håpe det ikke blir et langvarig skadeavbrekk. Han så hvertfall veldig lite fornøyd ut på det bildet. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ble sikkert sur siden han går glipp av sør-afrika kampen. Stod at det ikke var mer enn et lett overtråkk selvom det kan være alvorlig det også selvfølgelig. Får helt klart tro og håpe at han kommer tilbake til kampen mot brann. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Få Per hjem til Trondheim med en gang. Ikke la den helvettes landslagslegen kuke med skaden hans en uke. Kom hjem og bli frisk, sier nå jeg. Ikke typisk at dette skjer. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Få Per hjem til Trondheim med en gang. Ikke la den helvettes landslagslegen kuke med skaden hans en uke. Kom hjem og bli frisk, sier nå jeg. Typisk at dette skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå