DJ_Dark Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Tror jeg ville gått for den siste Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Haha, takk for tipsene. Blir nok at jeg skaffer meg et kart og romsterer rundt i byen Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hehe^^ Men hvor er togstasjonen i forhold til lerkendal og hvordan skal jeg komme meg fram og tilbake til stasjonen? Endret 24. mars 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 De er vel det man kan kalle temmelig lang fra hverandre. Hvilke busser som går dit vet jeg ikke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Det finnes grenser. Gidder ikke pugge busstidene i en by som er 50 mil unna Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sikkert en tulling som gjør det også, men det var rart om det ikke gikk buss fra togstasjonen til Lerkendal på kampdag. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hvis ikke så gikk jeg på google earth og sjekket avstanden. det er jo da i luftlinje. Men kan vel ikke være stort mer enn 3km å gå? EDIT: Litt mer en 3. Endret 24. mars 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er 3,5km Fra Trondheim Sentralstasjon til Lerkendal Stadion. http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=b...t%26tab%3Droute Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er det da bilvei eller gå avstand? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg er rutinert på å gå i Trondheim. Var på fest litt fordi senteret på Solsiden for et par uker siden. Endte opp med at vi rota med nattbuss og gikk opp til Byåsen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Haha, det er ikke akkurat artig å gå rundt i Tr.heim. Men nei, er ikke langt fra Trondheim S til Lerkendal. Likevel, et stykke om man ikke vet hvor langt man har igjen Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hehe^^ Men hvor er togstasjonen i forhold til lerkendal og hvordan skal jeg komme meg fram og tilbake til stasjonen? Bare å gå til sentrum, og deretter følge E6 i sørgående retning til du er fremme. Hjelper også å spørre folk. Det er også mange busser som går forbi Lerkendal fra sentrum, bare spør bussjafør om å slippe deg av ved Lerkedal. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det går buss fra sentralstasjonen til lerkendal ja. Eller så er det bare å gå opp til torget å hoppe på bussen der. Finner du MacDonalds så er den riktige bussen rett nedenfor der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Det enkleste er å ta toget helt ut til Lerkendal da. Men må bare minne om at de to siste togene før kampstart er ofte stappfull, da folk fra Steinkjer og sørover skal med. Endret 24. mars 2009 av MartinF Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det enkleste er å ta toget helt ut til Lerkendal da. Men må bare minne om at de to siste togene før kampstart er ofte stappfull, da folk fra Steinkjer og sørover skal med. Fotballtoget som går søndager har vel sluttet? Tror ikke det går hver kamp lenger. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er egentlig veldig trist at de har sluttet med fotball toget. For jeg som bor i Steinkjer så blir dette veldig tungvindt. Eller så må jeg gå eller så blir det buss. Var lettere før, hoppe av på lerkendal. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er egentlig veldig trist at de har sluttet med fotball toget. For jeg som bor i Steinkjer så blir dette veldig tungvindt. Eller så må jeg gå eller så blir det buss. Var lettere før, hoppe av på lerkendal. ja, veldig synd. Gjorde det enkelt jeg, fikk meg jobb i byen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå