Benitez Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 No idea, men Adressa kommer vel med en antatt oppstilling imorra, den pleier å ikke være særlig langt fra sannheten Lenke til kommentar
tobn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Disse er tatt ut: Jarstein, Lund Hansen, Lustig, Lago, Demidov, Nordvik, Miller, Skjelbred, Annan, Traoré, Olsen, Sapara, Zahora, Tettey, Iversen, Prica, Sellin, Dorsin. Tipper oppstillinga blir den samme som sist. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Prica fortsatt ikke i første 11-eren? Endret 22. mars 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Håper han begynner i morgen. Fikk ikke sett så mye av han mot Vif. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Dette er ihvertfall rbkweb sin antatte oppstilling: Rune Jarstein Mikael Lustig - Alejandro Lago - Vadim Demidov - Mikael Dorsin Anthony Annan - Alexander Tettey Per Ciljan Skjelbred - Marek Sapara - Trond Olsen Steffen Iversen Endret 22. mars 2009 av Benitez Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Rune Jarstein Mikael Lustig - Alejandro Lago - Vadim Demidov - Mikael Dorsin Anthony Annan - Alexander Tettey Per Ciljan Skjelbred - Marek Sapara - Trond Olsen Steffen Iversen Tipper jeg, samme laget som slo VIF Lenke til kommentar
tobn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jepp, ser ikke noen grunn til å endre på laget Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvis Steffen ikke spiller veldig bra kan man jo sette inn Prica. Kanskje Zahora og. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tror steffen blir bytta ut med prica i andre omgang. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Håper Han kommer til å bli en hit i årets TL. Kanskje melde seg inn på toppscorerlista. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg tror vi skal la Prica få vise seg frem skikkelig før vi sier han blir en hit i TL. Jeg sier ikke at jeg ikke har tro på han, for det har jeg faktisk. Men vi må gi han litt tid, og la han komme seg inn i spillestilen vår, så får vi se hva som skjer etterhvert. Prica er en god spiller, men du kan si at karrieren hans har blitt litt fucked up etter et mislykket opphold i England. Men som sagt, vi må gi han litt tid, og ikke forvente at han blir en toppscorer fra dag en. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) – Jeg er glad i klubben, menneskene her og mine lagkamerater. Jeg er så lykkelig her, svarer Sapara. Slike ting varmer hjertet på en kald snøfull mandags formiddag. Ja, også linken da: http://fotball.adressa.no/eliteserien/article133087.ece Endret 23. mars 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hehe. Han mannen der skifter humør fra uke til uke. Jeg vedder på at når han først blir solgt, er det imot hans egen vilje. Men fint å høre at spillerne trives med laget. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvorfor har RBK.no fjernet den spalten om Siste nytt fra Adressa? Savner den jeg. Eller er bare jeg som er blind og ikke ser den? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tror heller det er media som gjør at Sapara fremstår som en vinglepetter. Velger å tro at han er en rbk-er helt til han evt. blir solgt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Gleder meg til kamp i kveld Satser på å nyte 2*45min Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Æsj, får ikke sett første omgang pga trening. Men satser på at vaksinejævelskapen i arma gjør litt mer vondt så jeg får se kamp i stedet. Håper på laget som slo VIF, og med Prica i andre omgang. Han virket rusten, men det var snert i avslutningen han fikk, så han har nok forhåpentligvis litt målteft i seg ennå . Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har stor tro på at RBK tar seier idag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Æsj, får ikke sett første omgang pga trening. Men satser på at vaksinejævelskapen i arma gjør litt mer vondt så jeg får se kamp i stedet. Jeg sitter fortsatt paa skolen naar kampen begynner. Det er saa jaevlig irriterende, for jeg vil se kampen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå