Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nej er det mulig. Er redd for at Dorsin forsvinner jeg, men håper han blir så klart. Men som nevnt tidligere så tror jeg han har lært av sine feil, som med cluj. Så her er det bare å vise at du er lojal Dorsin, og bli i RBK til vi har funnet en som er like bra, eller bedre til å erstatte deg.

 

Roy Miller er en spiller som ikke fungerer i det hele tatt på venstre back. Han har en tendens til å spille seg ut av forsvar, noe som ikke går til tider. Og mister ball i veldig skumle posisjoner. Han har noen offansive driv som er bra. Der han utforder å slår inn på bakre stolpe. Men uansett, ingen kan erstatte Dorsin. Er en stor brikke i vårt offansive spill.

 

Mulig Traore får sjansen på venstre back, at hamren får skikk på han der. Og utvikler han som back. Men heller Miller enn Traore for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Vel, nå måtte Rosenborg punge ut med 6,5 mill eller noe for Dorsin. Porto trenger en venstreback. Hva om vi sier en 12 millioner for han? Da burde vi kunne klare å hente en rimelig god venstreback. Vegard Forren, er ikke han venstreback?

 

Når det er sagt, så vil jeg gjerne beholde Micke så lenge som mulig. Han er en utrolig viktig spiller, og Miller eller Traore er ikke i nærheten av å kunne fylle hans sko. Jeg håper og tror at Dorsin blir værende denne gangen, og at han forstår hvor viktig brikke han er i Rosenborg.

 

Han er god, men det er ikke umulig at han blir litt borte om han forsvinner til Portugal. Hvem vet, kanskje presterer han ikke godt nok, og blir benket igjen? (i Porto altså)

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Hvilket som tydeligvis var kraftig overpriset. Stoor sliter vel benken i Fulham?

Jeg synes ikke 22 millioner for en svensk landslagsspiller som imponerte i EM var overpris, snarere tvert imot. At Roy Hodgson ikke lar han spille, får være hans og Fulhams problem, ikke RBKs.

 

Dessuten, Dorsin kom vel ikke tilbake til Trondheim fordi han gjorde det så altfor bra i Cluj, så hvorfor i all verden skulle han være god nok for Porto?

Man kan ikke ta hensyn til hva som har skjedd i mafiaklubben Cluj.

 

Dorsin har vært inne på det svenske landslaget, noe som gjør han spilleklar for de større ligaene. I tillegg til at han er en moderne vingback med stor aksjonsradius, så er han dessuten en ledertype (var kaptein i åpningskampen mot VIF). Dette kombinert med at han spiller på RBK gjør at han er verdt 25 millioner kroner.

 

Om han er god nok for Porto har jeg ingen anelse om, da jeg ikke følger den portugisiske ligaen tett nok.

Lenke til kommentar

Stoor spilte èn god kamp under EM, det dyttet selvsagt opp markedsprisen hans, men hvis man ser på hvordan han har gjort det siden kan man godt argumentere for at det var overpris. Dessuten, Fulham er vel ett av de beste defensive lagene i PL, så man skal være ganske påståelig hvis man mener at Hodgson gjøre noe feil ved å benke Stoor.

 

"Dorsin har være inne på det svenske landslaget, noe som gjør han spilleklar for de større ligaene." Interessant tolkning, Tor-Hågne Aarøy var inne i det norske landslaget, gjelder dette han også? Hva med Nannskog?

 

Det om Cluj er et mafialag eller ikke vil jeg ikke uttale meg om, men jeg nekter å tro at han hadde slitt benken hvis han hadde vært god nok. Mafia eller ikke mafia, de ønsker vel gode resultater som alle andre?

 

Dorsin er en meget god tippeligaback, men jeg nekter å tro at han kan finnes dyktig nok for et lag som har spilt seg frem til kvartfinale i Champions League.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Stoor spilte èn god kamp under EM, det dyttet selvsagt opp markedsprisen hans, men hvis man ser på hvordan han har gjort det siden kan man godt argumentere for at det var overpris. Dessuten, Fulham er vel ett av de beste defensive lagene i PL, så man skal være ganske påståelig hvis man mener at Hodgson gjøre noe feil ved å benke Stoor.

I mine øyne var Stoor Rosenborgs beste spiller den siste tiden han var inne i laget. Jeg mener at Stoor er bedre enn Pantsil, men det kan jo hende at førstnevnte har tapt seg siden tiden i Rosenborg.

 

"Dorsin har være inne på det svenske landslaget, noe som gjør han spilleklar for de større ligaene." Interessant tolkning, Tor-Hågne Aarøy var inne i det norske landslaget, gjelder dette han også? Hva med Nannskog?

 

Det om Cluj er et mafialag eller ikke vil jeg ikke uttale meg om, men jeg nekter å tro at han hadde slitt benken hvis han hadde vært god nok. Mafia eller ikke mafia, de ønsker vel gode resultater som alle andre?

Joda, men ikke for enhver pris. Dorsin ble benket på ikkesportslige grunner, samt at Cluj gjorde seg skyldige i kontraktsbrudd da de sluttet å betale lønn til Dorsin etter at de transferlistet han.

 

Dorsin er en meget god tippeligaback, men jeg nekter å tro at han kan finnes dyktig nok for et lag som har spilt seg frem til kvartfinale i Champions League.

Som sagt, jeg skal ikke uttale meg om han er god nok for Porto eller ikke, da jeg ikke kjenner den portugisiske ligaen godt nok, men jeg er overbevist over at han har potensiale til å spille i en langt bedre liga enn den norske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...