Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Puben hos kjernen er vel helt opp til reglementet. Sjenkestopp en time før kampen og konsumstopp en halvtime før. Ok, det er kanskje noen som kan finne på å misbruke dette, men puben hadde dørvakter, og de som er overstadig beruset får ikke servering. Å drikke for mye før en kamp er ikke særlig smart. Det har jeg prøvd før. En får jo ikke med seg det som skjer på banen, og man må gjerne på dass flere ganger. Personlig tror jeg puben på tribunen er med på å skape stemning. Det var utrolig bra å stå der med en pils i hånda å synge RBK-sanger, og bare overføre den stemningen opp til tribunen.

 

Det skulle ikke forundre meg om det er flere supportere som prøver å få til det samme på sin stadion.

Lenke til kommentar

Første gangen jeg har sett Jo så glad på tribunen, det var virkelig fantastisk. Tror kanskje det er den beste stemninga vi har hatt på Lerkendal noensinne. Er ikke langt ifra hvertfall. Bare synd at nesten alle kastet kasterullene før de skulle kastes, da kunne tifoen sett mye bedre ut!

Hørtes det bra ut på TV da?

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Tror det kan bli enda mer synging på tribunen om kjernen monterer et par høytalere oppe i taket eller no. Jeg sto et stykke til venstre og oppe ifra tromma og jeg hørte så vidt sangene bli dratt igang. I går hadde de jo bare en megafon, og det holder ikke om hele feltet skal bli med.

 

Ellers ser det ut som at Jsuka skal lånes tilbake til Finland. Synes det virker greit nok. Tror det ville ha tatt lang tid om han har måtte prøvd å spille seg inn på laget nå. RBK virker sterkere enn på flere år

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2626589.ece

 

edit: Og Pelu kan lånes ut til USA.

http://www.rbkweb.no/vis/6704

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Ja, var bare et spørsmål om tid før noen måtte dra. Tror denne bredden vi har i stallen nå er kanskje det som gjør at vi tar seriegull. Nå kan vi klare oss uten Ivers og Sapara uten at det blir noen krise. Stabæk hadde flaks i fjor som unngikk skader på nøkkelspillerne sine. Tror ikke de er like heldige i år.

 

Spørs jo hva som skjer til sommeren og hvem som forsvinner. Det er nok det jeg frykter mest nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...