Benitez Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Shit, Brann ligger under 0-4 for Lyn nå! Dette kan vi absolutt ikke unngå å utnytte i Skien! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 5-0 til lyn.....what a day Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Det som var enda bedre med dagen var at det ble 6-0... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 godt å se at dere bryr dere mer om andre enn om deres eget lag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hehe. Fikk nyheten om at Brann tapte 0-6 fra Åge på konsert i kveld, etterfulg av Rotsækk, driblebækk.. Fantastisk! Vinner vi på mandagen og tar hjemmekampen mot Lillestrøm, kan vi toppe tabellen igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Er det bare meg eller snylter Fredrikstad RBK-rop hver kamp. De driver å synger den til Roar Strand nå med sin egen tekst. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Newsflash; det finnes svært få supportersanger som er originale. De aller fleste tippeligaklubbene har minst 3-4 sanger felles. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Joda, jeg har da skjønt det, men jeg legger merke til at spesielt Fredrikstad har mange av de RBK hadde før dem. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvis du går inn på hjemmesidene til klubbene ser du hvor mange av sangene som er felles. De aller fleste av sangene kommer fra England Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det stemmer Multekrem at de fleste stammer fra England. Nå leder Vålerenga 1-0 over Lillestrøm! Hvis dette står seg så ligger alt til rette for at vi kan overta tabelltoppen etter kampen i Skien og på Lerkendal mot Lillestrøm på torsdag! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det stemmer Multekrem at de fleste stammer fra England. 8882892[/snapback] "Roar Strand"-sangen er vel den samme som "Steve Gerrard, Gerrard.."? Blasphemy, I say Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Stemmer det òg ja Syns forøvrig begge tekstene til de to sangene er meget bra! Ste Gerrard, Gerrard He'll pass the ball 40 yards He's big and he's fucking hard Ste Gerrard, Gerrard Zinedine Zidane Ka faen ska vi me hanj? For vi har jo Roar Strand Hanj e Supermainn Endret 17. juni 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Is this our man? Kan være han blir for dyr da, dessverre Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har fulgt med Herr Antonsson i litt over et år nå. Han er definitivt en god fotballspiller. Krysser fingre og tær for at han blir RBK-spiller nå i sommer. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Høres bra ut, Lars! Dagens oppstilling fra Tørum: Hirschfeld Strand© - Basma - Koppinen - Dorsin Sapara - Tettey - Skjelbred Konan - Iversen - Braaten Dette er uten tvil en sterk 11'er selv om jeg må innrømme at jeg savner Abdi Traore som ser ut til å være helt ute av 11'eren til Tørum. Men uansett gledelig å se både Alex og Per på midten fra start! Dette SKAL bli seier. Tipper 1-3 ikveld Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Vi må reise oss i andre omgang iallefall. Vi spiller utrolig dårlig Håper vi får se Storflor eller Jamtfall innpå, Konan har vært usynlig. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Fy faen hvordan skal det gå an å ligge under mot et bunnlag som Odd?! Skjerpings!! Hvis vi skal vinne må vi sette sjansene våre og forsvaret må heve sine prestasjoner et par tusen hakk! Endret 18. juni 2007 av NiceViolence Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg tror vi hever oss, de siste fem minuttene var gode syns jeg. Når det gjelder Konan virker det som det er rett det som kommentatora sier om at han lider av taktisk instruks om at Strand skal få mye rom. Men syns Braaten er svak idag, men vil heller ha Storflor enn Jamtfall, og aller helst Abdi inn istedet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Er Abdi på benken da? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Vet ikke. Så ikke innbytterne, hvis han ikke er det så er det en tabbe spør du meg Han er en jokertype som kan funke bra mot trette forsvarsben! Isåfall håper jeg på Storflor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå