kybstud Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sikker vinner er bare å kjøpe hvite T-skjorter, i litt forskjellige størrelser. Da kan du variere mengden klær under, også koster det ikke mange kronene for en hvit t-skjorte heller. Så slipper du reklamen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bruker bare drakta om sommeren jeg. Men det er fordel med svarte/hvite klær. Det viktigste er egentlig skjerfet. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Da ble det 1-1 mellom Stabæk og Lillestrøm. En 3-0 seier imorgen og vi leder serien! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Når går kampen imorgen? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jepp, er hovedkampen på TV 2 vettu Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så for morro skyld på siden for sesongkortet og oversikten over billetter som ikke er brukt. Ved siden av de tre første kampene er det en rute hvor det kan hakes av for et eller annet, men jeg aner ikke hvorfor det er der. Forslag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Da er det snart kamp. Stikker snart ned til puben for å ta et par pils før kampen med noen kompiser. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Lykke til folkens! D hær ska bli griseslakt for hælvete! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som er med på puben før kampen? Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gleder meg til i kveld! Rosenborg ser uslålige ut på papiret, men det har de sett ut før også, senest ifjor.. Ser for meg dette: Jarstein Lustig Lago Demidov Dorsin Annan Tettey Skjeldbred Sapara Olsen Iversen Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som er med på puben før kampen? "puben"? Tenker du på den nye som er på lerkendal? I så fall så fikk jeg ikke tid likevel til å rekke ølsalget der, men skal dit ja=) Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gleder meg til i kveld! Rosenborg ser uslålige ut på papiret, men det har de sett ut før også, senest ifjor.. Ser for meg dette: Jarstein Lustig Lago Demidov Dorsin Annan Tettey Skjeldbred Sapara Olsen Iversen Hvorfor i huleste starter ikke Prica. eller er det noe jeg ikke har fått med meG? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Blir sikkert brukt som superreserve. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Flaut å se en så dårlig gressmatte. Ser ut som Briskeby midt på sommeren. Aker Stadion er helt grønn nå i Mars, så ikke si at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ser ut som EM-kampen mellom Sveits og Tyrkia (om jeg husker rett). Var en elendig bane, men her stopper i hvert fall ikke ballen opp når man sentrer. Oi shit, nesten av Sapara! Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Flaut å se en så dårlig gressmatte. Ser ut som Briskeby midt på sommeren. Aker Stadion er helt grønn nå i Mars, så ikke si at det ikke er mulig. Gressmatte blir vell å ta litt i jeg ser mest brunt utpå den matta der, lite grønt. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Serien begynner jo alt for tidlig på året. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kanskje på tide å gjøre som Stabæk og skaffe seg en arena? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå