kilik Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Zahora skal være klar Da har vi to rutinerte spisser som kan vare noen år før Aas og Sellin tar over. Tviler på at Ivers får noe særlig mer spilletid i RBK. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Når Iversen er på sitt beste er han Tippeligaens beste spiss. Naturligvis skal han spille, dersom han gjør seg fortjent til det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tror dette kan være bra for Iversen, dette kan tyde på at han lenger ikke har klippekort på laget. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det tror jeg også. Iversens utrolige konkurranseinstinkt kommer nok til å blusse opp nå som han får konkurranse om plassen. Sist gang Iversen var i kjempeform, var høsten 2006, da RBK hadde sterke utfordrere i form av Helstad og Johnsen (jeg mener i allefall at de to var i troppen den høsten). Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Høsten 2006 var vel da RBK snappet opp gullet foran Brann. Da hadde vel både Helstad og Johnsen blitt solgt. Men jeg skjønner hva du mener. Det var jo først etter at Berisha kom at Iversen var villig til å legge inn en innsats i fjor. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Helstad og Johnsen ble begge solgt den sommeren ja. Men de hjalp Steffen i form til høstsesongen helt sikkert Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan Kjernen sesongkort benyttes på øvre og nedre Adressa? Kun på Øvre foreløpig. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan Kjernen sesongkort benyttes på øvre og nedre Adressa? Kun på Øvre foreløpig. Har forstått det slik at nedre er supportertribune med nummererte sitteplasser. Visste ikke det, så kunne gjerne kjøpt sitteplass, men øvre blir vel moro det og. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da blir du isåfall alene nedpå der. Det er først når kjernen har fylt opp øvre at det er snakk om å utvide til nedre. Og det kan ta sin tid. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 OK, men jeg har da øvre. Noen andre som står på øvre her? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg står med Kjernen i alle fall på søndag Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) OK, men jeg har da øvre. Noen andre som står på øvre her? Japp Endret 13. mars 2009 av Novair Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er nok på øvre ja. En liten notis til alle her, som ikke leser på kjernen sitt forum eller andre aktuelle forum. Vær så snill, en person per plass. Om alle klumper seg sammen på en plass ser tribunen bare halvfull ut, og det visuelle inntrykket blir veldig svekket. Og ja, tipper at puben blir åpen fra relativt tidlig av. Jeg skal hvertfall opp rundt 1800, kanskje tidligere=) regner nesten med at det er åpent da^^, Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Rask spørsmål. Hvor er motstandernes supporte plassert nå? Kan vel ikke stå på samme som Kjernen? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 De er plassert på nedre Adidas, lengst mot vest. Altså ned til høyre, lengst fra den nye kjernen-tribunen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Sært, men ok... Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, lurer på hvordan det blir. Meget sært spør du meg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Det er vel ikke draktplikt i kjernen? Har ikke hatt RBK drakt på en stund, men vurderer å kjøpe en nå. Fjorårets koster jo 300 på nettet, latterlig billig. I tillegg til europacup drakten fra sist høst for 499, den var flott. edit: Er vel sært å stille i blå dunjakke mot VIF. Endret 14. mars 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er vel ikke draktplikt i kjernen? Har ikke hatt RBK drakt på en stund, men vurderer å kjøpe en nå. Fjorårets koster jo 300 på nettet, latterlig billig. I tillegg til europacup drakten fra sist høst for 499, den var flott. edit: Er vel sært å stille i blå dunjakke mot VIF. Det er selvfølgelig ingen draktplikt i kjernen, men som du sier selv så er det ikke særlig lurt å møte opp med en knall rød, blå eller orange jakke etc. Finn deg en nøytral jakke, så går det nok bra. Grå, svart, eller hvit jakke går jo fint! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bruker vanligvis bare skjerf og en sort eller hvit genser jeg, da slipper man all den stygge reklamen. Jeg orker ikke å betale flere hundre kroner for å gå med reklame fra Rema og Narvesen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå