Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tror jeg også.

 

Iversens utrolige konkurranseinstinkt kommer nok til å blusse opp nå som han får konkurranse om plassen.

 

Sist gang Iversen var i kjempeform, var høsten 2006, da RBK hadde sterke utfordrere i form av Helstad og Johnsen (jeg mener i allefall at de to var i troppen den høsten).

Lenke til kommentar

Er nok på øvre ja. En liten notis til alle her, som ikke leser på kjernen sitt forum eller andre aktuelle forum. Vær så snill, en person per plass. Om alle klumper seg sammen på en plass ser tribunen bare halvfull ut, og det visuelle inntrykket blir veldig svekket.

Og ja, tipper at puben blir åpen fra relativt tidlig av. Jeg skal hvertfall opp rundt 1800, kanskje tidligere=) regner nesten med at det er åpent da^^,

Lenke til kommentar

Det er vel ikke draktplikt i kjernen? :p

 

Har ikke hatt RBK drakt på en stund, men vurderer å kjøpe en nå. Fjorårets koster jo 300 på nettet, latterlig billig. I tillegg til europacup drakten fra sist høst for 499, den var flott.

 

edit: Er vel sært å stille i blå dunjakke mot VIF. :p

Endret av Attityd
Lenke til kommentar
Det er vel ikke draktplikt i kjernen? :p

 

Har ikke hatt RBK drakt på en stund, men vurderer å kjøpe en nå. Fjorårets koster jo 300 på nettet, latterlig billig. I tillegg til europacup drakten fra sist høst for 499, den var flott.

 

edit: Er vel sært å stille i blå dunjakke mot VIF. :p

 

Det er selvfølgelig ingen draktplikt i kjernen, men som du sier selv så er det ikke særlig lurt å møte opp med en knall rød, blå eller orange jakke etc.

 

Finn deg en nøytral jakke, så går det nok bra. Grå, svart, eller hvit jakke går jo fint!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...