Attityd Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kan Kjernen sesongkort benyttes på øvre og nedre Adressa? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tvilsomt. Det er bare øvre som regnes som kjernen-feltet for tiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Gleder meg til søndag nå! Drar opp til Trondheim på lørdag Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Da er endelig Prica klar! Er sikker på at han blir en hit. Når sant skal sies, så er heller ikke Zahora helt glemt på brakka. Det ryktes i at de i tillegg til å kjøpe Prica, også vil ha Zahora. Time will show. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nå som Prica er på plass så vil jeg bare gratulere klubben med et kjøp som ser veldig bra ut på papiret, og på YouTube. Ser på intervju med han på RBKTV nå, og han ser ut som en jordnær person, som virkelig vil gjøre det bra, og ikke bruke RBK som et springbrett videre ut i Europa. Han kjenner Erik Hamrèn godt, og det også et pluss. At han er Svenske er vel heller ikke noe negativt. Er alltid like irriterende med Afrikanerne som kommer til klubben og ikke forstår et kløyva ord Engelsk. Gleder meg mer og mer til seriestart, og han Zahora er absolutt ikke nødvendig for meg enda. Mener vi burde prøve det vi har nå, og heller prøve i sommervinduet om det skulle bli nødvendig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Kukk: http://www.rbk.no/incoming/article131791.ece Faar hape det ikke er alvorlig. Endret 11. mars 2009 av MartinF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Auauauauau! Det der likte jeg ikke! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Akkurat når det begynte å se riktig så lovende ut.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Rbk med eller uten Sapara er som natt og dag. Faen steike helvete! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Han BØR bli fort frisk igjen. Dette trengte vi IKKE nå! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 – Det kjennes greit ut. Jeg tror jeg vil være helt ok til søndag, sa Sapara til Trønder-Avisa onsdag ettermiddag. Også medisinsk koordinator Haakon Schwabe hadde gode nyheter: – Vi vet mer torsdag, men jeg blir overrasket om Marek ikke rekker Vålerenga-kampen, sa han. Trønderavisa - RBK-stjernene har gullfølelsen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan ikke huske å ha sett slik optimisme foran en sesong før. Nå gjelder det bare å svare til forventningene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Lenge siden sist ja, men foler vi, og spillerne har god grunn til slik optimisme naa. Ting ser utrolig bra ut, og jeg er klar for aa knuse VIF-homsene paa Sondag! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Dette kommer til å bli så fett! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Spillerne er tente og mer sultne på gull enn noen gang, dette kan og SKAL bli bra! Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) RBK er som alle år før tippet som gullvinnere. Har blitt såpass skuffet av laget at jeg avventer mine spekulasjoner inntil videre. Men, det skal ikke legges skjul på at RBK har gjort noen pangkjøp i det siste. I tillegg var jo ikke generalprøven så alt for dårlig Men, som sagt; Jeg tørr ikke å gjette hvordan prestasjonene blir i år. Vi må huske at det fortsatt er et meget ungt lag. Endret 12. mars 2009 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sesongkort, pricetype Kjernen, bestilt. Dette_blir_bra:D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Vors før kampen anyone? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Skal på den nye klokkesvingen å teste pubben med resten av gjengen, om den blir ferdig da. Tviler på at vi blir alene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Om du spanderer paa meg en flybillett over dammen! Vil paa kamp ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå