Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som Prica er på plass så vil jeg bare gratulere klubben med et kjøp som ser veldig bra ut på papiret, og på YouTube.

Ser på intervju med han på RBKTV nå, og han ser ut som en jordnær person, som virkelig vil gjøre det bra, og ikke bruke RBK som et springbrett videre ut i Europa. Han kjenner Erik Hamrèn godt, og det også et pluss. At han er Svenske er vel heller ikke noe negativt. Er alltid like irriterende med Afrikanerne som kommer til klubben og ikke forstår et kløyva ord Engelsk.

Gleder meg mer og mer til seriestart, og han Zahora er absolutt ikke nødvendig for meg enda. Mener vi burde prøve det vi har nå, og heller prøve i sommervinduet om det skulle bli nødvendig.

Lenke til kommentar

RBK er som alle år før tippet som gullvinnere. Har blitt såpass skuffet av laget at jeg avventer mine spekulasjoner inntil videre. Men, det skal ikke legges skjul på at RBK har gjort noen pangkjøp i det siste. I tillegg var jo ikke generalprøven så alt for dårlig :)

Men, som sagt; Jeg tørr ikke å gjette hvordan prestasjonene blir i år. Vi må huske at det fortsatt er et meget ungt lag.

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...