kilik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Nå ryktes det at Prica blir klar de nærmeste dagene. Har vært skeptisk i hele vinter, men begynner nå å få trua på laget. Og der varsler NRK at det er stor misnøye innad i VIF om Martin Andresen Endret 8. mars 2009 av kilik Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Begge de to nyhetene der er deilige Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det andre målet til Olsen var elsk. Tror han blir en god kandidat til årets spiller. Utvilsomt et av de beste kjøpene til RBK i nyere tid. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kanskje litt tidlig å utrope han til det allerede, men jeg skal være veldig enig med deg om at det ser veldig lovende ut for gutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Joda! Fin generalprøve dette. Gleder meg til RBK-VIF. Gonna be sweet! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 http://www.rbk.no/incoming/article131432.ece Enige om Prica RBK og Sunderland er enige om overgang, Rade Prica er på Brakka for å forhandle personlig kontrakt. Yay! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 JAAA! Dette kan bli veldig bra! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Gleder meg til søndag! :grin: Noen som vet hva som er nøyaktig uttalelse av Prica? Har alltid trodd at det var "Pritsja", men 2Mas på RBKweb skriver at det er "Pritsa". Men da må det vel skrives "Priza"? Uttalelsen må være i orden! Endret 9. mars 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Godt med Prica på plass. Føler at det meste har falt på plass før denne sesongen. Håper på en fin flyt fra starten av. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg er litt usikker på hvordan starten av sesongen kommer til å utspille seg, siden begge våre (da antar jeg at Prica blir klar i løpet av uken) spydspisser mangler kamptrening. Når sesongen har kommet i gang derimot... hoi, hoi! Det eneste jeg er litt redd for er hva som kommer til å skje når overgangsvinduet åpner igjen. Jeg antar nemlig at Sapara og Per forsvinner i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 http://www.rbkweb.no/vis/6672 Det kribler i magen min nå... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Haha, det hadde jo vært ypperlig å fått to nye spisser! Dog fører vel det til at Ivers får mindre spilletid? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Haha, det hadde jo vært ypperlig å fått to nye spisser! Dog fører vel det til at Ivers får mindre spilletid? Oh noes!=0 Den som er best skikket til å spille får spille får vi håpe, klippekort er ikke bra. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hehe. Når Iversen får utfordring om plassen sin kan det jo hende han begynner å skjerpe seg litt. Noe sånn som når Berisha ankom Lerkendal. Men kjenner jeg Iversen rett så forblir han småskadet helt til sensommeren. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg så sammendraget på rbk.no nå. Olsen tror jeg kan bli et kjempekjøp, og hvis Prica er klar har vi hvertfall et alternativ til Ivers og Pelu. Gleder meg til seriestart. Må bare bestille det jævla sesongkortet snart. Hehe, mange folk jeg kjenner tror vi tar gullet i år. Jeg er og har vært skeptisk, men dette begynner å se veldig bra ut. Endret 9. mars 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Synes Pelu kan prøves på høyrekanten og, siden det er egentlig det som er den beste posisjonen hans. Han bør hvertfall være mulig erstatter der, foran Jamtfall. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Trond Olsen, Prica OG Zahora? Synes nesten det virker litt overkill. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Seriøst? Skal vi begynne å syte over at vi har for mange spillere nå? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi kan jo snart bruke en av formasjonene som ble brukt før i tiden, for eksempel 3-2-5 =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå