DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Følger spent med hvilken spiss RBK velger. Zahora eller Prica. Kanskje begge? Virker som at begge har gode kvaliteter som det RBK trenger. Zahora har vist at han goalgetter-egenskaper. http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=208...p;progId=290239 Synes ikke Zahora hadde noen harde avslutninger, men de var jo greit plassert. Prica har vi jo sett videoer av på youtube og han spilte jo bra under Hamrén i Aalborg og. Veldig overkill, men faen så fett det ville vært!!Og jeg kommer til Trondheim til seriestart! I'll bring the ballons. Gogo! Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har stor tro på oh ah Zahora. Håper på han:) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 http://www.rbkweb.no/vis/6662 Jeg håper det blir Prica. Har ingen tro på han der andre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Vil si det samme. Tror mest på Prica. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ser ut som det går mot Zahora. Ser for meg at Prica vil ha en rimelig solid lønning om han skal spille i RBK. Der tror jeg Zahora er mer fleksibel. Overrasker meg ikke om RBK går for det mest rimelige alternativet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 For en fryktelig musikk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, var vel grunnen til at jeg ikke så så mye. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Konan med ny treårs-kontrakt. Og med Trond som scorer så trenger vi ingen ny spiss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Ny kontrakt med Konan!? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ser kampen. RBK spiller ut Viking til tider. Kontrakt til Konan har ikke vært så dumt! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) 1-5. 2 mål av Olsen, 1 av Sapara og 1 av Lustig. EDIT: glemte Tettey Grei generalprøve. Endret 8. mars 2009 av kilik Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Det blir 4 mål Men grei seier ja! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå har ikke jeg sett kampen, men utifra resultatet å bedømme så høres det ut som litt bedre enn en grei generalprøve? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Viking var best det første kvarteret, helt klart, helt til RBK fikk en sjanse med Trond Olsen. Etter målet var det så og si ett lag på banen. Må si jeg ble imponert over Ivers etter et langt skadeavbrekk. Sapi var enorm i 2.omgang. Ellers er jeg veldig glad for at vi fikk tak i Olsen. Makan til målgarantist! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå er det bare å be til Gud, Allah og alt som er at VGs Liveløsning kan sees her fra Statene, og at det ikke koster alt for mye. TV2 Sumo kostet 1500,- for 12 mnd, forventer at VG kan slippe noe rundt tusenlappen kanskje? Jeg føler dette er året hvor Rosenborg skal ta tilbake tronen i Norsk toppfotball! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Så på målene fra kampen nå, og noen av dem var jo meget godt spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå