Runningback Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei må si jeg er skikkelig spent før seriestart nå. Satser på seier allerede i første runde. Første 11`ern min blir følgende Jarstein Lustig-Stadsgaard-Demidov-Dorsin Annan-Tettey Skjelbred-Sapara-Olsen Iversen Hvordan ser deres lag ut?, og hvilke forhåpninger har dere til sesongen? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Liker ikke helt den formasjonen der egentlig. Vi mangler en høyreving. Funker nok med Strand, men Ciljan og Sapara skulle egentlig begge spilt sentralt. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vi mangler en typisk høyre ving ja. Men Skjelbred kommer til å utvikle seg bra der iløpe av sesongen. Mulig Jamtfall eller Pelu kan spille på høyre ving også. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Pelu er jo et naturlig valg på høyreving. Men man har jo Jamtfall, og muligens Skjeldbred og Strand. Mulig Pelu må spille spiss om Iversen ikke henger med sesongstarten. Håper at Prica fortsatt er aktuell. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser ut som Sunderland er villige til å selge, og det skulle vel skje først i mars ifølge artikkelen på adressa.no. Krysser fingrene for at dette går iboks! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Har nesten regnet med at han kommer jeg. Selv om Brakka sikkert fucker hele greia nok en gang! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Noen som har lest budsjettet for 2009? I fjor viste regnskapet over 19 millioner i inntekter fra UEFA. I år har klubben budsjettert med 200 000. Latterlig, men også overraskende hvor mye vi taper på å være dårlige enn vanlig. I tillegg regner klubben med å gå nesten 30 millioner i underskudd i 2009. Resultatet for 2008 viste -12 millioner. På en måte forståelig at klubben ikke brukes millioner på millioner på nye spillere, men etter min mening er det verdt å gå si 40 mill i minus og hente en spiller eller to som vi vet har ferdigheter, enn spillere folk så og si aldri har hørt om, og som vi ikke vet ferdighetene på. EDIT: Glemte å legge med link til budsjettet 2009: http://www.rbk.no/info/article130136.ece Endret 19. februar 2009 av MartinF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Glad Skjelbred spiller fotball og ikke snakker. :!: http://gossipboyz.rbkblogg.no/?p=162 Gikk litt videre og fant denne!! Få han på TV, please! http://gossipboyz.rbkblogg.no/?p=154 Endret 25. februar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hehe. Lurer på om de tankeløse kommentarene i Dagbladet beit Ulseth i ræva i går. Karma is a bitch. http://www.dagbladet.no/2009/02/26/sport/f...enborg/5057808/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Vet noen om det er noen ledige billetter til RBK - Enga? Planlegger tur opp, men fant ingenting i Kjernen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ser ikke ut som at kjernen har fått billettsystemet helt på G enda. Men jeg tviler på at kjernen blir utsolgt den første hjemmekampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Noen som har peil hvor jeg kan få billett i Kjernen da? Siden kjernen.com ikke er helt god enda. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det kommer nok, hvis ikke så kan du jo satse på at det er plass når du kommer, og kjøpe i kjernen-teltet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Får vel kanskje det. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Så de hadde satt opp gjerder på øvre adressatribunen i dag. Dette kan bli bra, men jeg vet ikke hvor jeg skal kjøpe. Vil ikke havne midt i smørøyet, men litt "på siden". I fjor var jo bare UN og hardcore plassert til høyre, hvordan blir det i år? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Vet ikke hvor de blir jeg. Men få med billett til meg og Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Spiller ingen rolle hvor du kjøper, så lenge det er kjernen feltet, eller øvre adressa. Da kan man være hvor man vil. Vet ikke hvordan oppsettet er. Tror det trengs noen kamper før det blir orden på ting. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er det ikke nummerert på øvre adressa? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nei. Alle får stå der de ønsker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Det er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå