DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4921155,00.html Håper vi får han likevel. Vi trenger en spiss til! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Trønderne svikter RBK. Kun 7 700 solgte sesongkort tre uker før seriestart. Dette er langt dårligere enn i Stavanger hvor man har solgt over 9 000 sesongkort og Bergen hvor man for lengst har nådd 13 000 (utsolgt). Det budsjetteres med 30 millioner kroner i minus for 2009-sesongen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Huff, hva er det med folk nå for tiden? Er det ingen som ser at RBK har noe på gang. Dette blir kanskje det mest spennende året for RBK på 10 år spør du meg. Alldri vært så spent før en sesong som nå. Så her er det bare å løpe å kjøpe folkz. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Er litt langt å dra fra Asker hver hjemmekamp. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er litt langt å dra fra Asker hver hjemmekamp. Ja det skjønner jeg jo, men folket i trondheim, eller midt norge burde jo ha stilt opp på hjemmekampene. Men uansett, jeg tror det tar seg opp i løpet av sesongen, når RBK begynner å spille samba fotball på Lerkendal å vinne kamper. Da kommer folket. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 De folka skulle stått på Lerkendal allerede og sunget skal jeg si deg! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det er en grunn bak uttrykket "treige trøndere" Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Pleier å være på lerkendal bare en par tre gang i året, orker ikke å kjøpe sesongkort for det... bor for langt unna... Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Skulle vel egentlig ha kjøpt sesongkort, i og med at jeg flytter til singsaker til sommeren. Så gjenstår det å se hvor mye en lutfattig student får skrapt sammen av gryn Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sesongkort er fornyet forlengst Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sitter og lurer på hvor jeg skal bestille jeg. En kompis vil på nedre Adressa, men det vil ikke jeg. Det er vel bare øvre som er Kjernen - område? Og i så fall, hvor blir UN og hardcorefolka plassert? Tror ikke han jeg kjøper med er så gira på å havne midt i smørøyet, men heller litt "på siden". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Er jo best å være med de som synger. Halve gleden er jo det. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 DJ, åssen har det seg at du bor i Asker og heier på Rosenborg? Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Han er ikke alene om det, for å si det sånn. Er selv fra Asker og heier på Rosenborg, i tillegg har jeg mange venner som gjør det samme. Så vi drar på alle kamper på østlandet + noen på lerkendal. Viktig å huske på at det er mange trøndere som har "utvandret" fra Trøndelag, og bosatt seg for eksempel på Østlandet. Mora mi er ett eksempel på dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 DJ, åssen har det seg at du bor i Asker og heier på Rosenborg? Det har jeg svart litt for mange ganger på her allerede faktisk Han er ikke alene om det, for å si det sånn. Er selv fra Asker og heier på Rosenborg, i tillegg har jeg mange venner som gjør det samme. Så vi drar på alle kamper på østlandet + noen på lerkendal. Viktig å huske på at det er mange trøndere som har "utvandret" fra Trøndelag, og bosatt seg for eksempel på Østlandet. Mora mi er ett eksempel på dette. Ikke sant? Mamma og pappa bodde der en del år før jeg ble født og jeg har familie som bor der oppe enda. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja sesongkort ja... Er vel bare treg tenker jeg, men det kommer! Sykt at det ikke er lenger enn 28(?) dager igjen til seriestart... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sesongkort ja.. Skulle gjerne hatt, men kommer ikke hjem til fedrelandet før i slutten av Juni, så er litt bortkastet, men får se om det blir neste sesong, når vi bør være i toppen igjen. Som regjernede mestere mener jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Vurderer sterkt å ta turen opp for seriestart Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Får se hvor mye lønningen blir på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå