Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trønderne svikter RBK. Kun 7 700 solgte sesongkort tre uker før seriestart. Dette er langt dårligere enn i Stavanger hvor man har solgt over 9 000 sesongkort og Bergen hvor man for lengst har nådd 13 000 (utsolgt). Det budsjetteres med 30 millioner kroner i minus for 2009-sesongen.

Lenke til kommentar

Sitter og lurer på hvor jeg skal bestille jeg. En kompis vil på nedre Adressa, men det vil ikke jeg. Det er vel bare øvre som er Kjernen - område? Og i så fall, hvor blir UN og hardcorefolka plassert? Tror ikke han jeg kjøper med er så gira på å havne midt i smørøyet, men heller litt "på siden".

Lenke til kommentar

Han er ikke alene om det, for å si det sånn. Er selv fra Asker og heier på Rosenborg, i tillegg har jeg mange venner som gjør det samme. Så vi drar på alle kamper på østlandet + noen på lerkendal. Viktig å huske på at det er mange trøndere som har "utvandret" fra Trøndelag, og bosatt seg for eksempel på Østlandet. Mora mi er ett eksempel på dette.

Lenke til kommentar
DJ, åssen har det seg at du bor i Asker og heier på Rosenborg? :p

Det har jeg svart litt for mange ganger på her allerede faktisk :)

 

Han er ikke alene om det, for å si det sånn. Er selv fra Asker og heier på Rosenborg, i tillegg har jeg mange venner som gjør det samme. Så vi drar på alle kamper på østlandet + noen på lerkendal. Viktig å huske på at det er mange trøndere som har "utvandret" fra Trøndelag, og bosatt seg for eksempel på Østlandet. Mora mi er ett eksempel på dette.

Ikke sant?

 

Mamma og pappa bodde der en del år før jeg ble født og jeg har familie som bor der oppe enda. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...