Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at Hamren prøver ut 4-2-3-1, det er en formasjon jeg har sykt trua på. Med framtrukne vinger blir det forhåpentligvis litt enklere å score mål, enn om Ivers skulle vært helt ensom på topp.

 

Satser på Jamtfall comeback. :ph34r:

 

edit:

 

Savolainen is back! :wow:

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Ble ikke direkte imponert over kampen i dag. Selv om angrepsspillet er bra, sliter vi med å skape de større sjansene foran mål. Vises at Iversen er nødvendig for at det her skal fungere. Pelu er en god spiller, men får ikke vist det som ensom spiss. Men forsvaret derimot ser ganske solid ut, selv uten Stadsgaard. Begynner å skjønne hvorfor RBK betalte så lite som de gjorde for dansken. Rekker så vidt å spille før han er skadet igjen.

Lenke til kommentar

Kan se ut som at RBK får en ekstra spiss til sesongstart. Ingen mindre enn Rade Prica, den tidligere svenske Aalborg-toppscoreren. Han ser hvertfall ut til å ha de spissegenskapene som så sårt trengs i laget. Spør du meg så ligner han litt på Iversen i spillestilen. Sterk både på hodet og treffsikker med avslutningene. Blir veldig fornøyd om denne overgangen gjennomføres.

 

http://www.rbkweb.no/vis/6631

 

Og noe ekstra, bare for å få opp forhåpningene litt. :)

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Så de hadde saken på TV2 sporten ja. Og rbkweb refererer til tv2. Men jeg hadde vært mer forhåpningsfull om rbkweb hadde brukt sine kilder. De pleier ikke å skrive saker bare for å skrive en sak. Men det er jo nesten umulig å få vite om overganger før den er gjennomført når det gjelder RBK siden de har nulltoleranse for å kommentere rykter. Men jeg tror de vet hva de holder på med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...