Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Styret bør be Besiktas høyne budet sitt til minst 40 mill spør du meg, eller aller helst vente til neste vindu, slik at vi får hentet inn en erstatter.

En halvveis skadeforfulgt spiller med tidvis dårlige holdninger bør gå for langt mindre enn Alanzinho...

Lenke til kommentar

Uenig, Sapara har kvaliteter som gjør at han kan gjøre det bra i de store ligaene i Europa. Alanzinho vil derimot få problemer med å dominere på lik linje som han har gjort i Tippeligaen.

Sapara er i mine øyne RBKs mest verdifulle spiller og bør ikke gå for glansbilder og lommerusk (40 millioner mener jeg er fornuftig, men ikke nødvendigvis et bra salg for RBKs del).

Lenke til kommentar

Besiktas skal ha hentet en Schalke-spiller i stedet når de fikk nei fra RBK, så vi får beholde Sapara i alle fall til sommeren :)

Når det gjelder overgangsvinduet som stenger nå er det bare for ligaene som spiller sesong høst/vinter/vår, så kan vi hente skandinaviske/amerikanske spillere fram til februar. Slik jeg har forstått det i alle fall. Correct me if I'm wrong...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Når det gjelder overgangsvinduet som stenger nå er det bare for ligaene som spiller sesong høst/vinter/vår, så kan vi hente skandinaviske/amerikanske spillere fram til februar. Slik jeg har forstått det i alle fall. Correct me if I'm wrong...

Norske lag kan hente spillere fra hvorsomhelst i verden fram til Mars. Det er bare det kjøpende laget som må ha åpent overgangsvindu, fordi det er de som må få registrert lisensen. Man kan kvitte seg med spillere når man vil på året.

Lenke til kommentar
Jupp, noe som gjør det mulig for RBK å by på spillere uten at utenlandske klubber (med lukket overgangsvindu) kan komme med rivaliserende bud. Dette kan faktisk være en bevisst strategi fra RBK sin side.

Tror likevel det er vanskeligere å hente spillere i utlandet (land med lukket vindu) nå enn i Februar. Klubbene kan ikke lengre hente erstatninger.

Endret av Husam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...