Armageddon Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Iversen er ikke akkurat noen lederfigur. Men kanskje han skjerper seg når han får litt ansvar. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Styret bør be Besiktas høyne budet sitt til minst 40 mill spør du meg, eller aller helst vente til neste vindu, slik at vi får hentet inn en erstatter. En halvveis skadeforfulgt spiller med tidvis dårlige holdninger bør gå for langt mindre enn Alanzinho... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Uenig, Sapara har kvaliteter som gjør at han kan gjøre det bra i de store ligaene i Europa. Alanzinho vil derimot få problemer med å dominere på lik linje som han har gjort i Tippeligaen. Sapara er i mine øyne RBKs mest verdifulle spiller og bør ikke gå for glansbilder og lommerusk (40 millioner mener jeg er fornuftig, men ikke nødvendigvis et bra salg for RBKs del). Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vil si de er verdt omtrent like mye. Begge har sine styrker og svakheter. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Burde ikke selge sapara uansett pris i dette overgangsvinduet, det er for sent, selger vi nå vil vi ikke ha sjans på å hevde oss i toppen i år heller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Veldig enig. Men uansett så er 25 mill for lite for en spiller som Sapara. Om vi får et bud på 40 mill i neste vindu for Sapara, og han gjerne vil ut, så syns jeg vi bør si ja til det. Hvor mye ga vi for han egentlig? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Han kom til RBK for 10 millioner kroner. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 La oss se på denne, , vil vi selge helten vår? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det sånn at vinduet stenger i kveld klokken 18, og det eneste vi har klart å plukket opp er Trond Olsen? I så fall, går dette til helvette... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi skal ikke tape mot lyn, skal vi vel? Wee, Wangberg! =D Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Besiktas skal ha hentet en Schalke-spiller i stedet når de fikk nei fra RBK, så vi får beholde Sapara i alle fall til sommeren Når det gjelder overgangsvinduet som stenger nå er det bare for ligaene som spiller sesong høst/vinter/vår, så kan vi hente skandinaviske/amerikanske spillere fram til februar. Slik jeg har forstått det i alle fall. Correct me if I'm wrong... Endret 2. februar 2009 av kilik Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Når det gjelder overgangsvinduet som stenger nå er det bare for ligaene som spiller sesong høst/vinter/vår, så kan vi hente skandinaviske/amerikanske spillere fram til februar. Slik jeg har forstått det i alle fall. Correct me if I'm wrong... Norske lag kan hente spillere fra hvorsomhelst i verden fram til Mars. Det er bare det kjøpende laget som må ha åpent overgangsvindu, fordi det er de som må få registrert lisensen. Man kan kvitte seg med spillere når man vil på året. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jupp, noe som gjør det mulig for RBK å by på spillere uten at utenlandske klubber (med lukket overgangsvindu) kan komme med rivaliserende bud. Dette kan faktisk være en bevisst strategi fra RBK sin side. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg må bare: Cooper? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Tviler sterkt det blir noe av. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det vil være vanskeligere å sikre seg spillere nå, for de har ikke mulighet for å skaffe seg erstattere. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jupp, noe som gjør det mulig for RBK å by på spillere uten at utenlandske klubber (med lukket overgangsvindu) kan komme med rivaliserende bud. Dette kan faktisk være en bevisst strategi fra RBK sin side. Tror likevel det er vanskeligere å hente spillere i utlandet (land med lukket vindu) nå enn i Februar. Klubbene kan ikke lengre hente erstatninger. Endret 4. februar 2009 av Husam Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi trenger en ny spiss iallefall. Skulle ha hentet Razak Oyotomossi fra Kuwait, var toppscorer i Helsingborg og Allsvenskan i fjor. Men, han er glad i mye penger, så han blir sikkert i Kuwait Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://fotball.adressa.no/lamanga/article129042.ece Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) La oss se i målet igjen da... NOT! Endret 4. februar 2009 av vargaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå