Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen å ha en spiller som ikke vil være her, og yte max. Her er det bare å vente på neste bud å selge, er jo klart og tydelig at mannen vil bort. Hadde jeg egentlig alldri trodd om sappi...

Olsen, Skjelbred og Strand så ut som å fungere sammen (tviler roar strand holder 90 minutter ute etter uke). Synd at Didier Konan også vil forlate RBK, siden nå er jo hans ekte posisjon ledig, kunne tenkt meg å se han i rollen til sappi eller på høyre kant. Men jeg har tro på Michael Jamtfall, en hurtig spiller som kan dra seg ut på siden å slå innlegg på Ivers. Noen som vet om Jamtfall jr er høyre eller venstre hendt?

Lenke til kommentar

Dagbladet hadde misforstått. Det var 2 millioner kroner, ikke 2 millioner pund.

2 mill. er selvsagt et skambud man kan bare se bort i fra. Selv for Roy Miller er det i minste laget.

Fornuftige priser slik jeg ser det.

Skjelbred: 40 mill.

Sapara: 35 mill.

Tettey: 25 mill.

Iversen: 8 mill.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Tettey vrakes som visekaptein. Inn kommer Iversen og Dorsin som visekapteiner. Det ser jeg på som positivt. I alle fall etter å ha lest begrunnelsen til Hamrén. Kanskje vil jeg sette Dorsin foran Ivers. Supermann blir årets kaptein for 5. gang.

- Alexander skal fortsatt ta ansvar ute på banen. Jeg synes han har utviklet seg fra på den biten og begynner å ta lederskap. Men jeg ønsker at han skal konsentrere seg om sitt spill og det som skjer på banen, andre kan ta ansvar i media og lignende. De eldre har ofte mye erfaring utenfor banen også, sier Hamrén.

Link

Endret av sagberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...