Attityd Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Tror nok det er rykter, men er det noe som helst hold i ryktene skal Besiktas faen meg få værsågod å heve budet med ca 300 %... Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 -Stagnerer om jeg blir i Norge http://fotball.adressa.no/eliteserien/article128755.ece Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Huff, det der hørtes mye mer ut som noe Sapara kunne ha sagt. Bare det faktum at det er Adressa, gjør det jo vesentlig mer troverdig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Faen i helvetes satan!! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hva er vitsen å ha en spiller som ikke vil være her, og yte max. Her er det bare å vente på neste bud å selge, er jo klart og tydelig at mannen vil bort. Hadde jeg egentlig alldri trodd om sappi... Olsen, Skjelbred og Strand så ut som å fungere sammen (tviler roar strand holder 90 minutter ute etter uke). Synd at Didier Konan også vil forlate RBK, siden nå er jo hans ekte posisjon ledig, kunne tenkt meg å se han i rollen til sappi eller på høyre kant. Men jeg har tro på Michael Jamtfall, en hurtig spiller som kan dra seg ut på siden å slå innlegg på Ivers. Noen som vet om Jamtfall jr er høyre eller venstre hendt? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Skjønner at RBK ikke vil selge sapara. Hadde dette skjedd tidligere i vinduet, hadde det kanskje vært noe annet, men selger de han nå, har de ikke tid til å finne en erstatter, dette skjønner sannsynligvis Marek også Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Han bør selges. Ingen vits å ha en spiller som ikke er 100% motivert og seriøs i RBK-drakta. Men vi skal ha minst 30 millioner. Jeg vil heller beholde Skjelbred enn Sapara. Endret 31. januar 2009 av kilik Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Styret bør be Besiktas høyne budet sitt til minst 40 mill spør du meg, eller aller helst vente til neste vindu, slik at vi får hentet inn en erstatter. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 De gir seg ikke disse engelskmennene. http://www.dagbladet.no/2009/01/31/sport/f...versen/4629719/ Skjønner ikke hvorfor de venter så sent med å komme med bud. Om det hadde kommet før jul hadde det jo kanskje vært en mulig overgang. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 20 millioner var en bra pris for en skadet 32 åring, men vi er totalt avhengig av steffen iversen i god form på topp, hvertfall med ny formasjon. 4-2-3-1. Vi trenger også erfaring, og steffen iversen er vell den som har mest erfaring på laget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 20 mill for Ivers er jo kjempepris :!: Hadde vi hatt en reserve for han som var på samme nivå, om ikke bedre, hadde vi nok ikke tvilt på et ja en gang. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nå har dagbladet endret tilbudet fra 20millioner til 2millioner http://www.dagbladet.no/2009/01/31/sport/f...versen/4629719/ Mens i adressa sier Hoftun at det er langt under 20 millioner. Vi får ikke 20millioner for Iversen og da er det vel ingen vits og selge for småpenger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 20 mill hadde vært sykt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Sapara har i et intervju sagt at han er skuffet over å ikke få lov til dra. Han sier at han fortsatt skal gi 100% innsats i kampene, men er ikke sikkert at han er motivert. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Dagbladet hadde misforstått. Det var 2 millioner kroner, ikke 2 millioner pund. 2 mill. er selvsagt et skambud man kan bare se bort i fra. Selv for Roy Miller er det i minste laget. Fornuftige priser slik jeg ser det. Skjelbred: 40 mill. Sapara: 35 mill. Tettey: 25 mill. Iversen: 8 mill. Endret 31. januar 2009 av kilik Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 På TV2 sa de 20 mill :!: Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Fornuftige priser slik jeg ser det. Skjelbred: 40 mill. Sapara: 35 mill. Tettey: 25 mill. Iversen: 8 mill. Jeg er nok litt mer grådig enn deg. Sånn ser min liste ut: Skjelbred: 60 mill Sapara: 40 mill Tettey: 30 mill Iversen: 10 mill Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Henger meg på Benitez her. Det er mer summer jeg kunne tenke meg for dem. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Tettey vrakes som visekaptein. Inn kommer Iversen og Dorsin som visekapteiner. Det ser jeg på som positivt. I alle fall etter å ha lest begrunnelsen til Hamrén. Kanskje vil jeg sette Dorsin foran Ivers. Supermann blir årets kaptein for 5. gang. - Alexander skal fortsatt ta ansvar ute på banen. Jeg synes han har utviklet seg fra på den biten og begynner å ta lederskap. Men jeg ønsker at han skal konsentrere seg om sitt spill og det som skjer på banen, andre kan ta ansvar i media og lignende. De eldre har ofte mye erfaring utenfor banen også, sier Hamrén. Link Endret 1. februar 2009 av sagberg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Supermann burde jo være kaptein etter han legger opp og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå