Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sapara er Rosenborgs beste og viktigste spiller - den eneste spilleren i Tippeligaen som virkelig har potensialet til å gjøre det stort i utlandet.

Dersom RBK planlegger å selge han bør de ikke ta en krone under den summen de fikk i sin tid for Carew.

Jeg håper naturligvis at dette bare er sprøyt.

Lenke til kommentar

Bare rykter enda. Setter ikke min lit til tyrkisk media.

Stort sett fornøyd over kampen i dag. God innsats av alle egentlig. Den som overrasket mest var Jamtfall. Spilte faktisk på et nivå som var ganske bra. Men innhoppet til Olsen var positivt. Egentlig snodig at han ikke klarte å score på de tre mulighetene han hadde. Straffen var jo så nær som det går an. Miller på midtbanen virket heller ikke så idiotisk, men der tror jeg det trengs litt drilling. Jarstein ser også grei ut, selv om det ble noe fomling. Var veldig underholdende når han begynte å yppe seg mot Koller. Demidov var også bortpå han noen ganger, så klart. :D

Taktikken så ut til å funke bra, men den største mangelen kommer jo når det gjelder spissen. Pelu spillte bra i dag, men truet ikke i lufta i det hele tatt. Der må det komme forsterkninger, ellers så blir det som å spille tennis med bare håndflatene.

Lenke til kommentar
– Jeg er snart 27 år og finner det vanskelig å motivere meg for en ny sesong i Norge. Nå vil jeg til Tyrkia, slik at jeg om et par år kanskje gå videre til å spille i Tyskland eller England, sier slovaken.

Hentet fra adressa.no Stiller meg svært tvilende på at Sapi har sagt dette. Isåfsall har jeg endret totalt inntrykk av han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...