Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Såklart. Mye bedre å se fotball på den lille PC-skjermen enn den 32" flatskjermen som står å samler støv. De skal jo gjøre hverdagen enklere. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg hater straffekonk. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja , rbk taper ALLTID på strakkekonk. Tror de vann den siste straffekonken i 1987 mot brann. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Vi er nok verdensmestre i å tape det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dårlig keeper, eller dårlige straffeskyttere? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dårlig keeper, eller dårlige straffeskyttere? Imponert at Jarstein faktisk klarte å redde, men straffeskytterne holder ikke mål nei. Bare Roar Strand sin som var bombe sikker. Ellers så var det en god kamp av RBK, Per Ciljan var banens beste. Imponert over gutten. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Også imponert. Synes midtbanen fungerte ypperlig, og da Ciljan som den store profilen. Pelu kom seg etterhvert han også. Ser ut som Sapara vil bort http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=540466 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Skjer med at de tyrkiske klubbene vil ha alle de gode spillerne fra TL? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er det mulig? Kan ikke miste Sapara nå. Men tror Skjelbred kan ta rollen til sapara, evt Jamtfall ut på høyre og Olsen til venstre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 IKKE FAEN om Sappi skal bort nå! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Men Sapara blir virkelig et stort tap. Håper for RBKs del at han blir. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Virker som Marek Sapara vill bort ifra RBK. http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2537309.ece Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er som om United skulle miste Ronaldo elns. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sapara er Rosenborgs beste og viktigste spiller - den eneste spilleren i Tippeligaen som virkelig har potensialet til å gjøre det stort i utlandet. Dersom RBK planlegger å selge han bør de ikke ta en krone under den summen de fikk i sin tid for Carew. Jeg håper naturligvis at dette bare er sprøyt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bare rykter enda. Setter ikke min lit til tyrkisk media. Stort sett fornøyd over kampen i dag. God innsats av alle egentlig. Den som overrasket mest var Jamtfall. Spilte faktisk på et nivå som var ganske bra. Men innhoppet til Olsen var positivt. Egentlig snodig at han ikke klarte å score på de tre mulighetene han hadde. Straffen var jo så nær som det går an. Miller på midtbanen virket heller ikke så idiotisk, men der tror jeg det trengs litt drilling. Jarstein ser også grei ut, selv om det ble noe fomling. Var veldig underholdende når han begynte å yppe seg mot Koller. Demidov var også bortpå han noen ganger, så klart. Taktikken så ut til å funke bra, men den største mangelen kommer jo når det gjelder spissen. Pelu spillte bra i dag, men truet ikke i lufta i det hele tatt. Der må det komme forsterkninger, ellers så blir det som å spille tennis med bare håndflatene. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 – Jeg er snart 27 år og finner det vanskelig å motivere meg for en ny sesong i Norge. Nå vil jeg til Tyrkia, slik at jeg om et par år kanskje gå videre til å spille i Tyskland eller England, sier slovaken. Hentet fra adressa.no Stiller meg svært tvilende på at Sapi har sagt dette. Isåfsall har jeg endret totalt inntrykk av han. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er ikke lenge siden han sa at han ville være i RBK ut kontrakten også. Og jeg tror han skjønner at han er værdt mer en 25mill. Tror dette er bare rykter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Blir Sapi solgt for den summen, så krever jeg styret/administrasjonen/de ansvarliges oppsigese i løpet av helgen. Er et hån mot spilleren Marek Sapara å i det hele tatt vurdere noe sånt. Dog tror jeg dette er bare rykter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Alt for lite er det i alle fall ja! Endret 31. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå