Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Absolutt enig i den formasjonen. Synes vi har gjennomført et bra generasjonsskifte, utenom spiss da selvfølgelig.

Skulle virkelig ønske Cooper-spøken var sann nå. Iversen er vel ikke i form før på sensommeren om jeg kjenner han rett...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det blir nok medlemmer blir supporterfeltet utvidet til nedre også, om noen år. Dessuten får vi pub på øvre! :dribble:

Pub? Da blir det vel 18 års grense? Eller bare før/ etter kamp?

Skjelbred, Annan, Tettey, Sapara og Olsen ville vært en fantastisk midtbane, men nå venter jeg dessverre bare på nyheten om at handelen går i vasken...Ville vært flott å få han, men da gjenstår spissproblemet.

Skal stille med løsbart på første hjemmekamp. :p

Edit: fucka opp quotinga.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Om det blir nok medlemmer blir supporterfeltet utvidet til nedre også, om noen år. Dessuten får vi pub på øvre! :dribble:

Pub? Da blir det vel 18 års grense? Eller bare før/ etter kamp?

Ingen anelse på hva som kommer til å skje. Men jeg vil anta at det blir kun før/etter kamp ja, og et avstengt område med 18 eller 20 års aldersgrense. Kanskje det kommer til å være to deler av puben, en med sprit og en uten. Det er noe som fortsatt er i planleggingsfasen og jeg regner med at det kommer ut mer info om puben når flere ting er klarlagt. Følg med på kjernen.com, så får du nyeste informasjon=)

Tror også at puben kommer til å være åpen ved andre anledninger der det er behov, for eksempel bortekamper.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Såklart. Mye bedre å se fotball på den lille PC-skjermen enn den 32" flatskjermen som står å samler støv.

Glemte å avbestille tv2 sumo så nå skal jeg se kamp. Mange unge spillere som skal ut å spille i kveld, og kanskje vi får se debuten til Olsen og. Ser ut som RBK skal starte med den nye taktikken sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...