Armageddon Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Synes faktisk Narvesen-logoen som var på draktene i Champions League så bedre ut enn Rema-logoen. Den var mindre og mer anonym. RBK-skjorta ser best ut når den er svart og hvit, og det virker som alle nye logoer skal ha disse fargene, så det lover jo bra for fremtiden. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hæ? Jaja, jeg synes den var litt småkvalm. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Narvesen-logoen var jo horriblel. Kunne jo like gjerne slenge en regnbue på drakta i steden for og fått samme effekt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke den fargerike Tippeliga-logoen nei. Må vel finne et bilde. Finere RBK-drakt enn det her kan jeg ikke huske. Angrer sterkt på at jeg kjøpte Tippeliga-drakten før denne kom. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Sant det. I svart/hvitt funket den jo veldig bra. Jeg, som deg, kjøpte dessverre Tippeligadrakta med farger Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Må si meg enig med Armageddon. Den Champions League drakten på bildet er den beste vi har hatt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Føler egentlig mengden reklame på drakta ikke har noe å si så lenge alt er i svart-hvitt. Synes forøvrig det har vært merkelig lite nytt om spilleroverganger så langt. Har fått med meg at Roy Miller trolig lånes ut til en amerikansk klubb og at Glimt krever 10 millioner for Trond Olsen. Første treningskamp på La Mange om ti dager. Bør ha minst en ny spiller innen da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Første treningskamp på La Mange om ti dager. Bør ha minst en ny spiller innen da. Det vet du ikke skjer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, dessverre er det lite sannsynlig. Jeg får mindre og mindre tro på Rosenborg for hver dag nå. Spesielt når det aldri kommer noen nye spillee. Ikke engang rykter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 RBK planlegger millionunderskudd Dette er jeg redd fort kan slå ut negativt. Eller så viser de at de vil bruke penger på spillere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 De bør skjønne at vi trenger ny spillere, så jeg tror de har regnet med det i budsjettet. Men hvem vet? Om det ikke kommer noen nye, ender vi opp med 30 mill i underskudd istedenfor. Ettersom vi da ikke kommer oss ut i Europa, eller gjør det godt i Tippeliga og Cup. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Helvete, vi er nødt til å ta medalje denne sesongen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vi er nødt til å vinne. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Gjerne det og, men tror ikke det skjer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Vi må likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vi skal. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fra et objektivt ståsted tror jeg vi vinner i år. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Eyh, hva er det jeg sier?! Selvfølgelig skal vi vinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå