Benitez Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Storklubb følger Braaten Er dette neste stoppested for Daniel? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hadde vært storfint om vi fikk penger for han i alle fall. Tror ikke det blir noe stort savn hvis Braaten forsvinner. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Problemet er at vi ikke kommer til å få en krone om han drar til vinteren. Braaten er en fantastisk spiller med dårlige "verdier". Han virker rett og slett lat og uengasjert. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Sant nok det dere sier. Hvor mye tror dere evt. vi kan få for han i sommer? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tviler på at han blir solgt i sommer. Men, snakker vi hypotetisk så vil jeg si 8-15 mill. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tror slike summer er langt utenfor rekkevidde med noen måneder igjen av kontrakten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Selvsagt, om han ikke forlenger så går han gratis til jul. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 8-15 mill for en benkesliter i Tippeligaen som er arbeidsledig innen 6 måneder!? I think not. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det var hypotetisk. Han spiller på landslaget samt har en spillestil som er attraktiv i utlandet. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg synes faktisk Braathen er en av de mer interessante på rbk, god fysikk og veldig bra teknikk. Er enige med de som sier at han virker litt lat/giddalaus. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Braaten har jo enorm løpskraft, men han konsentrerer seg mer om å finte virker det som. Steike, hjemmekamp i helga!! FFK skal senkes og marokkanere skal takles. Også godt mulig at vi får se Riseth igjen og. Og kanskje Kone skal spille litt for Iversen? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ja, gleder meg til å komme på stadion igjen, har gått for lang tid siden forrige hjemmekamp nå! Skal ikke se bort ifra at Ivers eller Braaten får seg en liten hvil og starter på benken. Sånn sett vil jeg gjerne få se Abdi Traore igjen. Han er et meget stort talent, som dessverre ikke har fått så mye spilletid i det siste. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Håper på å se, Traore, Kone og Konan på topp en gang! De kan trylle seg til mål! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Sapara starter! Dette er jo gode nyheter, selv om Lille Per kunna hatt godt av å få starte en kamp igjen... Laget blir dermed seende slik ut: Hirschfeld Stoor - Basma - Koppinen - Dorsin Sapara - Tettey - Strand Konan - Iversen(Kone) - Braaten Dette er uten tvil en sterk 11'er som burde skremme buksa av FFK, men det er avhengig av at backene fortsetter med de samme offensive bidragene, med dobling på kant og at vi får foret med innlegg fra begge kantene og fylt opp med sugne løp fra Supermainn og Sapara, samt at vi setter full og da mener jeg FULL fart på kontra. Får vi til dette i det offensive spillet vårt idag, så skal FFK få kjørt seg godt. Drar på stadion nå, gleder meg! Endret 10. juni 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ingen tvil om hvem som kjører på Lerkendal, men målene uteblir foreløpig. Står fortsatt på tipset mitt om en knepen 1-0 seier. Føler meg derimot ikke trygg på Fredrikstad. Begynner egentlig å likne marerittkampen fra 2005 hvor de scoret på straffe og vant 1-0 Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 KOPPINEN! 1-0 Rosenborgs 11.dødballmål, og hvem andre enn Miika (3 mål nå!) scorer Aah, så deilig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Dritt-fredrikstad! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nok engang klarer motstanderlaget og redusere på en av de få sjansene de har. RBK har vært klart best, men klarer rett og slett ikke å omsette sjansene til mål. Jeg blir regelrett forbannet om RBK ikke henter 3 poeng i dag. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nok engang klarer motstanderlaget og redusere på en av de få sjansene de har. RBK har vært klart best, men klarer rett og slett ikke å omsette sjansene til mål. Jeg blir regelrett forbannet om RBK ikke henter 3 poeng i dag. 8827004[/snapback] Kanskje det blir en kopi av RBK- Godset kampen!? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Nok engang klarer motstanderlaget og redusere på en av de få sjansene de har. RBK har vært klart best, men klarer rett og slett ikke å omsette sjansene til mål. Jeg blir regelrett forbannet om RBK ikke henter 3 poeng i dag. 8827004[/snapback] Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå