DJ_Dark Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hahahaha! Siden når ble jeg stor i kjeften? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det var jo ikke noe poeng.. Uansett, bare slapp av. Jeg tar det ikke så seriøst, noe jeg understreket ved min forrige kommentar.. Men når det er en tråd som dreier seg og støtter Rosenborg, så ikke tro at du kommer unna med dårlig fleiping om laget.. Jeg tror du finner en tråd om Brann en god del sider tilbake, datert til da de faktisk trodde at de kom til å ta gullet. Kanskje ikke like spennende å holde med lag som rykker ned neste sesong da men.. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hahahaha! Siden når ble jeg stor i kjeften? 8219006[/snapback] "Vi gleder oss! Tror RBK vinner i år og. Eller rettere sagt, jeg vet de vinner.." Hva kaller du dette? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Det kaller jeg konstatering.. Endret 23. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Konstatering du mener? OK, men da er det vel soleklart hva all selvskryt fra Brann-supportere skal kalles i framtida. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Eller ren fakta. La meeg demonstrere forskjellen på en RBK og brann supporter (uten dialekt): Brann: "Vi vinner gullet i år. Det er kanskje over 20 år siden sist, men fy faaaaen, vi skal ta det i år. Noe annet er usannsynlig. Vi kjøper bare norske spillere, og det er jo sikkerstikk!!" RBK: "Vi vinner gullet i år." Oppsumering: Brann vinner guller= snøstorm i helvette. RBK vinner gullet = rutine. (nå er jeg ikke sikker på om du er brann-supporter eller ikke, men det funker uansett..) Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Denne tråden fikk en dårlig start, mange usaklige innlegg. Heia Rosenborg, denne sesongen vinner vi lett. Regner med litt motstand fra lag som Fredrikstad, Sandefjord og Tromsø. VIF, LSK, og Brann knuser vi enkelt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Konstatering du mener? OK, men da er det vel soleklart hva all selvskryt fra Brann-supportere skal kalles i framtida. 8219142[/snapback] Ja, en leif kan alltid komme. Men for å si det sånn. Dette er en tråd for RBK-supportere, så siden du ikke er der kan du egentlig bare slutte å poste dritt her! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Brann: "Vi vinner gullet i år. Det er kanskje over 20 år siden sist, men fy faaaaen, vi skal ta det i år. Noe annet er usannsynlig. Vi kjøper bare norske spillere, og det er jo sikkerstikk!!" RBK: "Vi vinner gullet i år." 8219168[/snapback] Jepp. Våre konstateringer er med andre ord bare mer nøyaktige enn deres. 20 år var forresten veldig lite, vi har ikke vunnet noe seriegull på over 40! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Brann: "Vi vinner gullet i år. Det er kanskje over 20 år siden sist, men fy faaaaen, vi skal ta det i år. Noe annet er usannsynlig. Vi kjøper bare norske spillere, og det er jo sikkerstikk!!" RBK: "Vi vinner gullet i år." 8219168[/snapback] Jepp. Våre konstateringer er med andre ord bare mer nøyaktige enn deres. 20 år var forresten veldig lite, vi har ikke vunnet noe seriegull på over 40! 8219214[/snapback] Han sa faktisk over 20 år.. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jada, jeg sier ikke at det var feil, jeg sier bare at det står verre til med oss enn han kanskje tror, hehe. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det sparkes jo igang treningskamp mot Tromsø klokka 15.00. Da får vi jo et fint blikk inn i hvordan det kommer til å gå mot de bedre lagene i tippeligaen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Dette var en lettelse Forøvrig 1-0 over Tromsø idag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Dette var en lettelse Forøvrig 1-0 over Tromsø idag. 8221363[/snapback] Herlig å høre. Hvem scorte i dag? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Traorè takket for arbeids og oppholdstillatelsen med å bli matchvinneren Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Traorè takket for arbeids og oppholdstillatelsen med å bli matchvinneren 8223581[/snapback] Ja, så det på RBK-tv! Lenke til kommentar
llalexll Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Rbk nå er ikke som Rbk før. Før bestod nesten hele 11 av kun Trøndere. Nå er det masse utlendinger. Vi må få tilbake det gamle vinner-instinkte vårt, så er vi tilbake i toppen igjen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Siden når mistet utlendinger vinnerinstinktet? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg tror blandingen ser ganske bra ut nå, kanskje litt for mange utlendinger, men de vi har syns jeg styrker laget på forskjellige måter, og så lenge vi blir bedre, klager ikke jeg! Og det gleder meg at Per Ciljan er tilbake! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg er ganske så spent foran sesongstarten. Jeg ser det er mange høytflygende Rosenborg-tilhengere både her og her, men jeg kan ikke si at jeg tror at Rosenborg høvler gjennom Tippeligaen i år. Det blir spennende å se hvordan samhandlingen utvikler seg og hvordan de andre lagene vil prestere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå