DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Måtte jo bare skje noe sånt nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Det har snødd som faen i Trondhjem i det siste har jeg hørt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det kan jeg gå god for, har snødd som rene vinterhelvetet. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Utrolig at ingen har tenkt på å få snøen av taket da, snøen som har kommet i det siste har vært litt bløt og tung... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Formen på hallen gjør jo at snøen skal skli ned. Men sånt skjer noen ganger. Tror ikke det er helt den store katastrofen. Den stygge hallen der er det greit å bli kvitt, nå som det skal bli skikkelig anlegg på Lade. Klarer ikke helt å synes synd på gutta, som nå er nødt til å trene på en ferdig oppvarmet kunstgressbane istedet. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er jo ikke helt avgjort at det blir noe av Lade planene. Hvis det blir det så kan det ta mange år før det skjer noe der. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lade ser jo mer og mer sannsylig ut, men det er ikke noe som kommer opp over natta nei. Men foreløpig er det jo bare snakk om ei uke før laget drar til syden. Vet ikke hvor lang tid det vil ta å få opp hallen igjen, men tror ikke det er så omfattende som det ser ut til. Det som bekymrer meg mer er manglende aktivitet på overgangsmarkedet. Jeg vil ha spillere! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det som bekymrer meg mer er manglende aktivitet på overgangsmarkedet. Jeg vil ha spillere! Enig. Det er jo knapt rykter ute å går.. Kommer ikke klassespillere inn i løpet av, kan RBK se langt etter gull neste år i alle fall. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ikke si det. Med tid kan dagens mannskap også være i stand til å kjempe om heder og ære mener nå jeg. Men jeg forsterkninger er likevel sterkt ønsket! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Blir spennende å se hva Hamrèn får til neste år. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Joda, men for å vinne gull trenger man en spiss som scorer mye mål. Han er ikke i RBK per dags dato. Men jeg vil ikke at man skal kjøpe 10 nye spillere, bare forsterke litt, spessielt offensivt. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jepp. Bill.Merk.Måltjuv takk! Hvem det skulle være derimot, det har jeg verre for å se... Lurer på hvordan det blir med keepersituasjonen nå. Jarstein har jo hatt en god stund til å lade batteriene og komme tilbake på skikkelig måte nå. Samtidig kommer jo Johnsen tilbake, samt har vi Lunna i bakhånd - som jeg gjerne skulle sett enda mer til. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ikke det at jeg ikke ønsker en skikkelig måltyv, men jeg er fortsatt av den oppfatning at Iversen ikke har mistet magien. Med en skikkelig god oppkjøring under Hamrèn nå, så tror jeg fortsatt han er i stand til å score i bøtter og spann. Vil ikke avskrive han før sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Vi trenger mer enn bare en! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 En måltyv er nok, men i vårt tilfelle har vi jo Ivers som ikke akkurat er en garanti. Men vi har jo Sellin og Aas som kommende stjerner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Ti spillere ikke på trening Hele ti spillere som måtte stå over treningen i dag pga de ikke er i form Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvor hadde de trening? Nidarøhallen? Mener jeg leste de skulle ha innetrening i en hall (?). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Nidarøhallen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå