Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Formen på hallen gjør jo at snøen skal skli ned. Men sånt skjer noen ganger. Tror ikke det er helt den store katastrofen. Den stygge hallen der er det greit å bli kvitt, nå som det skal bli skikkelig anlegg på Lade. Klarer ikke helt å synes synd på gutta, som nå er nødt til å trene på en ferdig oppvarmet kunstgressbane istedet.

Lenke til kommentar

Lade ser jo mer og mer sannsylig ut, men det er ikke noe som kommer opp over natta nei. Men foreløpig er det jo bare snakk om ei uke før laget drar til syden. Vet ikke hvor lang tid det vil ta å få opp hallen igjen, men tror ikke det er så omfattende som det ser ut til.

 

Det som bekymrer meg mer er manglende aktivitet på overgangsmarkedet. Jeg vil ha spillere!

Lenke til kommentar

Jepp. Bill.Merk.Måltjuv takk! Hvem det skulle være derimot, det har jeg verre for å se...

Lurer på hvordan det blir med keepersituasjonen nå. Jarstein har jo hatt en god stund til å lade batteriene og komme tilbake på skikkelig måte nå. Samtidig kommer jo Johnsen tilbake, samt har vi Lunna i bakhånd - som jeg gjerne skulle sett enda mer til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...