vargaz Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Rushfeldt trenger ikke å være dumt, han kan fungere godt som reserve, fordi han er fortsatt målfarlig, i tillegg er han vel gratis? Han kan også brukes som rollemodell og "trener" for de yngre. Rush har vært god og han er vel mer enn villig til å lærebort noen tjuvtriks... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gratis blir han vel ikke. Får sikkert en lønn på 2-3 mill årlig.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 om han skal tjene så mye blir det jo dumt å hente han. Han svensken som de prøvde å hente skulle jo Kalmar ha 10mill for.. hvorfor ikke betale det de krever? Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kanskje fordi han heller vil dra til Heerenveen, der han har en han kjenner fra før som lagkamerat. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Årets julegavetips. Håkki og RBK samarbeidet om å lage t-skjorter. Resultatet ser man her. I morra skal jeg ned på RBK-shoppen og kjøpe denne. Uff. Dette hørtes ut som reklame, men var bare et tips. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Den: "Dommern e fra Molde" va RÅ! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jepp. Men jeg skal kjøpe den, så alle dere andre må kjøpe en annen. Bare jeg som får gå med den. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det tror jeg du kan slå fra deg med en gang. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nå har vi vistnok lagt inn bud på Trond Olsen. Gud, folka på brakka må være evneveike. Om vi skal spille 4-4-2 slik som vi gjør, hva skal vi med olsen? Jeg tror ikke han passer i 4-4-2, Olsen er en typisk 4-3-3 ving, håper virkelig ikke vi kjører på med alt for mye penger på han her. Har lite tro å han. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg er ikke helt utelukkende til et mulig kjøp av Olsen. Det sies at han kanskje er tiltenkt å bli den raske spissmakkeren til Iversen vi trenger. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Men, han er jo ikke spiss for svarte.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Men, han er jo ikke spiss for svarte.... Det er ikke Ronaldo heller, men han scoret flest av alle i fjor i United. Ikke at Olsen og Ronaldo kan sammenliknes da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det har da ikke noe med saken å gjøre heller? Greia er at vi trenger en spiss, ikke en ving, midtbanespiller, forsvarer eller keeper... Noe folka på brakka fortsatt sliter med å få med seg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Det er jeg ikke uenig i heller. Skulle vært like flinke som meg til å finne sånne spisser! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Det er jeg ikke uenig i heller. Skulle vært like flinke som meg til å finne sånne spisser! Kan ikke du stikke opp til Brakka imårra og søke om speiderjobb da? Endret 20. desember 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tror ikke Football Manager telles som trenererfaring. Spiss er prioritet på handlelista, uten tvil. Men hadde ikke skadet med et par nye talenter på midtbanen, siden det kjennes ut som en overgang er i vente for både Skjeldbred og Tettey. Helland kommer jo sannsynligvis inn på A-laget til neste år, men hadde vært godt å se flere unge midtbanespillere. Forvaret er vel den sterkeste lagdelen akkurat nå, med en blanding av erfaring og ungt talent, men skader ikke å være på utkikk etter nye talenter her heller. Keepere er det nok av i grunn, hvertfall om det planlegges å ha med alle tre i stallen til neste år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Det er jeg ikke uenig i heller. Skulle vært like flinke som meg til å finne sånne spisser! Kan ikke du stikke opp til Brakka imårrå og søke om speiderjobb da? Jeg har jo speidere der som finner til meg! Tror ikke Football Manager telles som trenererfaring. Jamen... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul til alle Troillonga! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul til alle Troillonga! God jul te dæ og! Håper julegaven fra nissen kommer i november 09 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Næste år ska gulle heim! God jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå