Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Hvorfor klager dere over resultatet? Ja, vi hadde sjans til å vinne, og ja, vi spilte til tider svært bra i angrep, men FCK var i angrep stort sett hele andre omgang, og den siste halvtimen var vi underdogs som la oss bakpå og kontret. Selvfølgelig surt at Pelu ikke scorer, og det hadde vært gøy med seier. Alt i alt et helt greit resultat for oss, og jeg sier meg fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hater når man er så jævli nære :( måtte høre kampen på radio så det gjorde det ti gang mer spennende, men det hørtes ut som om vi lå alt for mye bakpå de siste 30-20 minuttene :no:

Håper Jarstein blir solgt raskest mulig. Espen kan klare denne jobben mye bedre og har mye mer erfaring. En ting jeg ikke fatter er hvordan Jarstein kan ha blitt så dårlig fra Odd til RBK? noen som har peiling på hvorfor?

Lenke til kommentar

Synes ikke vi skal skylde på Jarstein for sluttresultatet. Av de 143 hjørnesparkene imot så var det innlysende at et måtte gå inn. Vil heller rose både FCK og RBK for en god match. Kampen bringet fram mange følelser jeg ikke har hatt på en veldig god stund. Uavgjort i denne kampen er ikke noe dårlig resultat. "Kampen om Norden" er enda ikke avgjort, noe som er veldig lovende for fremtiden.

 

Jeg drømmer om en Champions League-gruppe med både RBK og FCK. Det hadde vært århundrets høydepunkt. Men det blir en stund til.

Lenke til kommentar

Nils Arne gav seg i riktig øyeblikk. Det har bare gått nedover siden han gav seg. Rosenborg har vært latterlig dårlige de siste sesongene, er det ikke forsvarsrekka som er problemet så er det en inkompetent keeper som fomler ballen i mål på egenhånd, når motstanderen ikke klarer det. Når det skal sies så har Rosenborg også problemer med at de aldri klarer å putte den jævla ballen i mål. Per målsjanse så må Rosenborg ha øverste divisjons dårligste ratio. Jeg tror spillerne burde gå over på prestasjonsbasert lønn snart, de er blitt for late og hviler på de gode prestasjonene som en gang ble prestert i klubben.

Lenke til kommentar

RBK trenger å komme seg på overgangsmarkedet ja. Det nytter ikke å ha hele laget i kollaps når Sapara er skadet.

 

Men i går viste vi frem litt av talentene som laget har. Ciljan spiller bra ball, og løper som en gud. Trodde det raidet på slutten der skulle vare helt inn. Om han skal selges så forventer jeg og komme tett opptil summen vi fikk for Carew. Nordvik fikk en hard utfordring, og måtte reddes av Lago et par ganger, men potensialet er der definitivt. Demidov tror jeg trives mer som midtstopper. Det er vel der vi får se han og når Annan kommer på banen igjen. Stiller med positiv til neste sesong, men er veldig spent på hva som skjer på overgangsmarkedet.

Lenke til kommentar

Håper på følgende for 2009-sesongen:

 

-------------------Espen Johnsen/Jarstein-------------------------

Lustig (Strand)-----Stadsgaard (Nordvik)---Demidov (Lago)---Dorsin-

---------------------Annan------------------------------------------

------------Skjelbred---------Tettey--------------------------------

-------------------Sapara (Konan)-----------------------------------

----------Cooper (Iversen)--------------Ingelsten-----------------------

 

Demidov kan brukes på midtbanen når det trengs.

 

 

Amerikanske Cooper koster nok rundt 15 mill., mens Ingelsten koster 10 mill.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Jeg personlig tror at Cooper har gått opp mer i verdi enn 15 mill. Husk hans gode prestasjoner i slutten av sesongen i statene, og også på landslaget. I tillegg har andre Europeiske klubber vist interesse. Derfor tror jeg at det er mer realistisk å måtte betale 25-30 mill for Cooper. Tviler også på at han vil til Norge om han får tilbud fra andre Europeiske, mer pengesterke klubber.

Lenke til kommentar

Miller på vei bort.

 

Får vi noen kroner for han vil det bare være positivt. Miller var vel kanskje årets bomkjøp, og er overflødig nå som vi har Dorsin og eventuellt Nordvik i backup. Traore kan også spille venstreback om det blir nødvendig.

 

Men nå håper jeg på noen rykter om kjøp. Cooper står høyt på ønskelista, men det begynner å bli mer og mer usannsynlig. RBK kan også ta en titt på Moldskred, uten at det brukes for mye penger på han. Kjappe spisser har blitt en mangelvare. Men er jo ikke utenkelig at det dukker opp noen talentfulle spillere vi ikke har hørt om før, som det gjorde i fjor med Demidov og Stadsgaard. Gleder meg til å se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...