DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Petter Rasmus skal kommentere RBK-kampene som ikke går på NRK/TV2 neste år EPIC! Han er faen meg så morsom å høre på Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Petter Rasmus er gud: " Det dær va mer viljt ennj rått" (etter ei takling) Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kampene som ikke går på Tv2 og NRK, blir det radio det da? Har ikke han kommentert alle kamper på radio, eller kanskje bare hjemmekamper da? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kampene skal gå på TV-adressa om jeg har forstått det rett. Sto noe sånt i artikkelen det ble referert til på adressa.no hvertfall. Men er det noen som vet om kampene blir å se på Tadressa sin TV-kanal? Tenker da ikke på internett-kanalen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=544838 - Hva slags hverdag er det vi går inn i? Snart må man vel handle melk og brød på prix.no. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Kampene skal gå på TV-adressa om jeg har forstått det rett. Sto noe sånt i artikkelen det ble referert til på adressa.no hvertfall. Men er det noen som vet om kampene blir å se på Tadressa sin TV-kanal? Tenker da ikke på internett-kanalen. Nei, for man må betale for kampene. Endret 3. desember 2008 av kilik Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Lurer på hvordan det blir når puber skal sende kampene. Blir ikke så godt mottatt om det blir hakking hvert femte sekund. Dette er alt for dårlig synes jeg. Er selv glad i teknologi osv, men synes at det er litt ille når ingen av åpningskampene skal gå på TV. Er ikke overbevist om at dette kommer til å fungere som det skal, og blir ikke overbevist før vi har nådd sommerferien uten mange feil. Håper de som har fått rettighetene har vært flinke med pilotprosjekter og utvikling. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tar det som en selvfølge at det er skikkelig HD-kvalitet og uten noen form for hakking. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er redd dette kan bli litt clusterfuck. Og er vanskelig å tro at media skal inneha objektivitet når alle har hver sine kamper de skal sende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tror jeg sitter og ser på TV2 Studio i stedet for å se kamper på PC'en. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Altså. TV2 sier jo selv at de sliter med båndbredde når Brann og Rosenborg spiller på nettet. Og nå skal alle på nettet? Dette kan ikke bli annet enn kaos. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Har ikke helt troa, husker på det verste så stopper jo bildet hver gang det kommer en målsjanse og til tider er umulig å få bilde. Dette kommer til å gå skeis. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Heldigvis er det bare første runden (tror jeg) som kun er på web. Heldigvis er jeg ikke online da. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) I kveld håper jeg vi tar FCK. Vi har jo ingenting å spille for, men det handler mer om stolthet i mine øyne. Å gå gjennom gruppa uten et jævla mål er flaut. Og Ståle Solbakken bør stoppes kjeften på og jekkes ned. Slår vi dem er jeg fornøyd, uansett resultat. edit: Jeg har heller ikke tro på kamper på nett. Hva i alle? Fotball skal vises på TV! Endret 4. desember 2008 av vanquish Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 En gang var Rosenborg gode - B.T. (DK) En kamp Norge knapt bryr seg om - Dagbladets svar til B.T. Litt morsomt å lese disse to "ordkrigene" mellom to journalister. Synes han norske gjorde det best. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Beklager, litt OT her. Men noen som vet om de sender fotball, og da spesielt kampen i kveld på Den Gode Nabo? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) En gang var Rosenborg gode - B.T. (DK) En kamp Norge knapt bryr seg om - Dagbladets svar til B.T. Litt morsomt å lese disse to "ordkrigene" mellom to journalister. Synes han norske gjorde det best. Hehe, litt morsom den til Lars H Kvam. Dansken(e) har dessverre et poeng, RBK og norsk fotball er på vei ned. Både landslaget vårt og klubblaga våre har vært en skam i år. Men takket være meida her til lands er det nesten så jeg ikke håper at Norge feks slår Nederland på bortebane(utenkelig scenario dog), for da hadde vi hørt om hvor fantastisk gode vi er og at vi er blant de beste i Europa. Er jo som når Semb presterer å kalle Alanzinho for en internasjonal klassespiller, han brukte vel teknikken til Ronaldo som sammenligning i den analysen. Norsk (bla) media er ganske smålig når det kommer til slikt. Hadde sett at vi nordmenn (jf media) tok et ydmykt ståsted og heller satset på å få sympati sånn sett Tror RBK taper i kveld.1-0 mot et standar defensivt FCK. Endret 4. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Tror nok jeg skal være på kampen i Nederland faktisk Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Blir dumt å trekke linjer mellom landslag og klubbfotball. England i fjor var dårlige, men det hadde neppe noen innvirkning på dne hjemlige ligaen. Sverige har et landslag som kan finne på å slå de aller beste, men ligaen deres er heller skrøpelig når det gjelder internasjonal standard. Tror ikke RBK gjør det noe særlig i kveld siden formen vår ikke er som den skal. FCK har alle fordelene de trenger, men håper det blir en kamp med temperatur og følelser. Forhåpningene er moderate, særlig med Valencia-kampen friskt i minnet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 huffameg for en start, 3 farligheter i mot på 5 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå