bruno99 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, fordi han ble "vraket", fortalt at han kom til og bli andrevalg vel? Mulig jeg tar feil altså.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Var vel noe om at de ikke fant seg til rette, mest kjæresten etter hva jeg har forstått... men hadde RBK kastet litt penger på han, så hadde han sikkert blitt. Istedet blåser vi av 10mill på en ny keeper, kanskje vi skal gi han en sjanse da? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hirschfeld har knapt fått spille i Cluj, han er tredjekeeper og er erklært uønsket fra januar. Han har ikke spilt en kamp siden februar. Skulle ikke forundre meg om han havner i en norsk klubb igjen. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Angående jamtfall-diskusjonen: Er keeperne til RBK dårlig trent, eller er det på det psykiske det sviktes? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg tror rett og slett ikke feltarbeidtreningen til Jamtfall holder mål. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Mulig. Men det blir bare synsing.. Jeg mener det har mye med psyke der også! Trening er viktig. Men stoler du ikke 100% på hva du gjør i feltet, vinner du ikke ballen.. Jeg regner med at Hamrén er en oppegående fotballtrener, at hvis Jørn holder et for lavt nivå, så blir han bytta ut! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Selvfølgelig har det også med psyke å gjøre. Jeg likte veldig godt at Hamrén hentet inn en trener som skulle jobbe med spillerne på det psykologiske plan. Det absolutt beste hadde vært å hente inn en på fulltid. Vi husker alle hva som skjedde med Høgmo, forøvrig en meget god trener, da han prøvde å styrke det mentale i tillegg til det sportslige. Kameratklubben på brakka var svært negative og lo av det hele. Forhåpentligvis er systemet i Trondheim mer profesjonellt med Hamrén ved roret, og mer fokus på det mentale er bare velkomment fra min side. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det psykiske har alt å si. Bare se på hvordan alle på RBK spiller. Sammenlign hvilken som helst kamp det siste året med de to kampene mot Valencia (som endte med seier). De har det i beina, men ikke i hodet.. og da blir det deretter dessverre. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vi åpner hjemme mot VIF, spiller 16.mai kamp hjemme mot molde og avslutter borte mot Brann. Hele terminlisten her: http://www.rbk.no/info/article123839.ece Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Molde 16. mai blir nok en fest!! Og mot Brann i siste! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ojojoj, nå gleder jeg meg virkelig! Kommer til å ta av! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det var slett ikke gøy sist vi møtte Molde 16. mai. Men i år blir det annerledes, siden vi skal eie hele Tippeligaen.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg er ikke av den overtroiske typen, som tenker på hva som skjedde sist gang vi møtte de 16. mai. Vinner kampen med 3 mål, og i byen etterpå er det masse sure Moldensere. Muhahahaha! Nei, fra spøk til alvor, likte den terminlista ganske godt jeg! Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ser litt mørkt på de tre første kampene. Vi kan fort ende opp med null poeng på disse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Det var en nasty start ja, men da blir vi kvitt de tidlig! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 De spiller uansett på 50% fram til sommeren, så like greit å komme seg forbi^^, Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ser litt mørkt på de tre første kampene. Vi kan fort ende opp med null poeng på disse. Må le. Er litt for tidlig å leke pessimist nå. Er så mye som skal skje før det settes i gang. Er bare glad det åpner med en hjemmekamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 De tre siste kan og være litt kjipe spør du meg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Mulig jeg har de siste kampenene vel friskt i minne, men det må skje noe helt spesielt hvis vi skal være noen medaljekandidat neste år. Vi må skifte ut halve laget og resultatene kommer nok ikke over natta. Tipper en plass midt på tabellen neste år. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Petter Rasmus skal kommentere RBK-kampene som ikke går på NRK/TV2 neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå