Troilonge Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Google er din venn? De vant 3-1. 8692508[/snapback] Et søk er raskere enn 3000 innlegg.... Sandefjord i morra da! Kan fort bli tøft det, 2-5 i forrgie møte burde revansjeres. Tipper 2-2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Fortsetter vi som uttelling som vi hadde mot Start blir det heller 2-5 fordel oss. Skal bli gøy å dra på kamp igjen. *se etter meg* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Laget mot Sandefjord Rosenborg (4-3-3): Lars Hirschfeld Fredrik Stoor - Christer Basma- Miika Koppinen - Mikael Dorsin Marek Sapara - Alexander Tettey - Roar Strand Didier Konan - Steffen Iversen - Daniel Braaten/ Abdul Traorè Så lenge Daniel ikke har vondt i tommelen han oppererte spiller han. Drar snart ned til Sandefjord jeg da Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ser sterkt ut det der ja. Bra at Alex får mer tillit sentralt, bare å drille han intensivt i den posisjonen nå spør du meg Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kamp slutt: 1-2 Nok en gang blir Kone brukt som tidsfordriv. Smålig. Han fortjener bedre enn benken i RBK, men ennå klager han ikke, som for eksempel sutreballen Tettey gjør bare han ser benken. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Godt å se at RBK ikke gav bort poeng i denne kampen. Den burde egentlig vært avgjort lenge før slutt med tanke på alle sjansene RBK hadde. Angående Kone så har han det vanskelig i og med at Iversen fortsetter å putte jevnt og trutt. Men, jeg mener at han burde kommet inn på tidligere for Braaten (ikke Konan). Sistnevnte var rett og slett svak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Hjemme fra en drittkamp som heldigvis endte med seier. Tribunen suger, regner sugde og RBK-fansen var tragiske i dag. Dommeren(e) var totalt fraværende og jeg er enda mer syk! Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Fin tur? :!: Men deilig med tre poeng. Fredrikstad neste nå. 1-0 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Blir ikke bare 1-0, nei! Jeg skal på stadion og da blir det 3-0 eller noe slikt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Fin tur? :!: 8719751[/snapback] Togtuen hjem var jo morsom da, for vi bare dro dårlige spøker og bråkte Skien next up! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 4 poeng opp nå! Herlig resultatmessig i dag (unntatt Brann da). Beærer min 4000. post til laget i mitt hjerte Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 RBK-fansen var tragiske i dag. 8718217[/snapback] Hvordan kan du si det? Du sto jo der selv.. Du kan jo ikke ta avstand ifra egne fans selv om de ikke synger og det er på bortebane.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg hadde ikke stemme, så jeg kunne ikke lage noe lyd. Det som var greia var at folk var så jævla tamme. Meg og to kompiser som alltid synger på kampene gikk lei av å prøve å få de andre rundt oss. Folk bare stod der. Dette må være den første gangen jeg har hørt det har vært helt stille der hvor Kjernen står i 5 min. Og det var flere ganger. T.o.m. de som starter livet gav opp etterhvert. Bare latterlig hele greia! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Silly season i Norge og? Må si jeg vet altfor lite om denne karen. Noen som kan gi en god beskrivelse? Lyn fans? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Silly season i Norge og? Må si jeg vet altfor lite om denne karen. Noen som kan gi en god beskrivelse? Lyn fans? 8740118[/snapback] Stabilt god midtbanespiller som vel har vært brukt som midtstopper og tror jeg. Lukter solid midtbaneanker av Gislason, noe som vel burde passe bra for RBK. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Takk skal du ha, ibrotha! Hvis han kommer så gir dette begrenset med spilletid for Tettey, noe som fører til at han surner og vi mister kanskje et stort norsk(trøndersk, ikke minst) talent... Spørsmålet er: Tørr vi ta sjansen? Endret 30. mai 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Om Tettey ikke tåler å sitte på benken, kan han begynne i korps.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Joa, jeg syns egentlig Tørum burde tatt seg en prat med ham etter "utbruddet" hans i vår. Burda forklart han at han må tenke over hvem han egentlig er og slutte å oppføre seg som han verdens beste spiller som blir benket. Men jeg er veldig keen på at RBK fostrer opp talenter, særlig trøndere, og derfor ville det være synd om han drar. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Gislason er uten tvil en av tippeligaens beste defensive midtbanespillere, men jeg synes alikevel at det er galt og hente han inn i og med at Tettey har blitt lovet spilletid. Tettey har faktisk gjort sakene sine meget godt i den uvante rollen. Jeg skulle bare ønske at vi fikk se en ny midstopper i RBK-drakt snart, det er et must om RBK skal ha noen forhåpninger om å kvalifisere seg til CL nå i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå