Attityd Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Æsj, hvis vi likevel skal slite, hadde jeg håpet på å få se Villa live i hvertfall. Håper på topp stemning og full stadion! Selv om jeg tviler på det siste, dessverre. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror det er flere som er enig i den der, inkludert meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Tror det er flere som er enig i den der, inkludert meg. Samt meg. Vi er bortskjemte Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Etter hva jeg har hørt så blir det toppen 17.000 tillskuere. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Aiai, ikke et pent tall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 DET ER VALENCIA FOR FAEN!! Møteplikt!! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Siden det "bare" er uefacup gidder ikke "fansen" å møte opp, de krever CL. Fy faen bortskjemte fittehoder. Tenk på fansen til AFC Wimbledon, det er faen meg ekte fans. (Forøvrig alle engelske supportere er ekte fans, mann og kvinne) Her er det fjortiser med sideskill og lacoste istedetfor Rema 1000 som møter opp for å treffe bekjente, (Det er selvfølgelig ikke alle som er slik, men blir så jævlig frustrert bare...) Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Nå skal det ikke gå over i en diskusjon om tribunekultur, men synes ikke at England er det beste eksempelet på ekte fans. Når det er sagt, kudos til AFC Wimbledons fans for å støtte opp om laget helt fra laveste divisjon igjen. Selv om snittet dems er under 3000. Mange av supporterne som har falt av mad andre ord. Hadde alvorlig talt håpt på 21000 til denne kampen. Minst. Dette er dårlig. Endret 26. november 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det var ikke meningen å dra opp noe slikt tema men ja, det er skuffende rett og slett, hadde i alle fall håp om 20000... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Selges sikkert noen billetter før kampen. Jeg sliter med forkjølelse, men må jo på kamp. Har også lovet at jeg skal stå bare i trøya i de siste 15 minuttene om RBK leder. Så vi får se. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Helt fult blir det nok ikke. Hadde det vært fint vær i dag så kanskje de som er "kanskje" kommet seg i vei, men det frister nok ikke så mye å sitte på kanten i sluddbygene. Jeg er på "skal" så håper på god fotball Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Om RBK leder? nei, NÅR RBK leder... Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Når er det kampen begynner? 21.00 eller noe sånt? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 For faen, det burde vært stappa på stadium, mutter'n lovte meg billett hvis jeg fikk 5er på alle prøver, noe jeg ikke gjorde... men fy fader, møt opp de som bor der oppe ihvertfall! det er jo VALENCIA!!!! Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Etter og ha sett på billettsidene så anslår jeg at det er solgt i underkant av 16.000 billetter. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Helvete, jaja, jeg skal i allefall i vei med en kamerat. Hvor skal dere sitte da? Jeg sitter rett over kjernen... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Sitte? Håper alle dere som er interessert i å bidra litt sangmessig prøver dere en tur på kjernen sitt felt neste år. Bidra litt til stemningen dere også! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er alltid på Kjernens felt. Mo matter what! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Sitter på QB, det er lite vilje til å stå der blant folk, blir gjerne meg og noen få andre når det faktisk skjer noe. Menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå