vargaz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Håper begge drar, så får vi inn noe friskt. Arsenal ble bedre etter Henry, han hadde også sin periode, men han kom over høyden. Barca ble bedre etter Ronaldinhio... Vi blir bedre etter Iveres... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Men om det kommer nye spisser til RBK, kommer Iversen til å ta seg sammen, igjen. Virker som at han bare presterer når han risikerer å miste plassen på laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Håper begge drar, så får vi inn noe friskt. Arsenal ble bedre etter Henry, han hadde også sin periode, men han kom over høyden. Barca ble bedre etter Ronaldinhio... Vi blir bedre etter Iveres... Arsenal og Barcelona hadde god backup. Det tror jeg ikke RBK har, selv om dere har noen gode unge spillere. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) RBK har masse penger, jeg tror ikke de er redd for å bruke litt for å komme tilbake til toppen. Om våre to beste spisser drar, må vi kjøpe nytt og jeg tror det blir bedre med to,tre nye, enn de som er her i dag. Kan ikke si at laget ble dårligere av at Stoor dro... uten sammenligning forøvrig. Jeg synes det er formye fokus på Ivers, jeg tror laget blir bedre om vi får inn en annen "ener". Endret 8. november 2008 av vargaz Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=522310 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fortjener vi å bli med i Europa neste sesong? Nei.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Fortjener vi å bli med i Europa neste sesong? Nei.. Men er det viktig for å få / beholde spillere? Ja.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det kan så være. Men fokuset bør være å bygge et topplag nesteår, ikke prøve å redde sesongen ved hjelp av gruppespill i UEFA-cupen. Men viktig for spillere som Konan at de kan vise seg fra i UEFA-cupen da. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fortjener eller ikke, fotball har vel aldri vært rettferdig. Minner om kampen i Frankrike der vi burde vunnet, og der en spiller skulle blitt utvist for håndball. Fortjener vi Europa-cup neste år? Nei. jeg vil likevel at Rosenborg skal være med jeg. Vil du ikke det sagberg? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg vet egentlig ikke. Er jo selvfølgelig ting som er positivt med å være med. Penger er jo en viktig del. Men føler liksom at de siste sesongene har vært så slappe, at nå trenger de litt tid på brakka, for å komme på sporet igjen! Alltid morsomt når europeiske storlag kommer til Lerkendal! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dere som følger med på nyheter fra klubben osv (regner jeg med). Noe nytt om en evt. utvidelse av Lerkendal? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dette er vel de siste nyhetene men de er fra mars. http://www.rbkweb.no/vis/5923 Tror de ser an hvordan det blir med et evt. EM før de gjør noe ut av planene. Men nå skal jo Kjernen flytte på seg, så det kan jo tyde på at det er noe på gang. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Men nå skal jo Kjernen flytte på seg, så det kan jo tyde på at det er noe på gang. Jasså? Til en langside? Endret 11. november 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Flytter til øvre øst. Så slipper man å tenke på VIP som ødelegger feltet=) Hele Vestre tribune skal bli til familietribune, og Kjernen skal muligens utvide til nedre øst også om det blir behov for det. Endret 11. november 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har aldri vært på noen av de øvre tribunene på Lerkendal, så er rimelig spent på hvordan det blir. Men nå må de jo også flytte bortetribunen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Var på øvre i 2004 da vi slo Glimt 5-4 og fikk seriegullet. Funket det. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg har aldri vært på noen av de øvre tribunene på Lerkendal, så er rimelig spent på hvordan det blir. Men nå må de jo også flytte bortetribunen. Jepp, bortetribunen skal til nedre nord, nærmest der UN står nå. Øvre er nok mye bedre enn nedre, hvertfall sangmessig og tifomessig. Mye større plass å boltre seg på i høyden, brattere tribune og tak som er nærmere. Burde bli bra akustikk av det. Det som er litt dumt er at det blir litt mindre nærhet til laget. Edit: gjorde det litt mer forståelig^^, Endret 11. november 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Utvidelse av Lerkendal er snart et must. Hjørner og gjerne tak som kan trekkes på og av, ville vært fantastisk. I tillegg få på nye seter på Adidas. Er spent på hvordan det blir med Kjernen på Øvre øst. Jeg trodde liksom nærheten til spillerne var en av grunnene til å holde seg på nedre? I tillegg lurer jeg på om bortefansens felt også flyttes? To supporterklubber på samme tribune egner seg vel ikke? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nja, usikker på om det er et must egentlig. Hjørnene kan jeg være enig i, men tak? Hvordan er det med bang for the buck der? Trenger vi det egentlig? Og en annen ting, få fiksa de fargene på fasaden da. Svaret på det siste spørsmålet er i posten før=) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Registrerer at Pål Andrè Helland skåret 2-1-målet i gårsdagens kamp mot Molde. Der tror jeg at vi har neste års førstelagsdebutant. Pål Andrè fremstår som et bra talent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå