bruno99 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 meget bra sålangt, måtte dere få et mål snart, alltid skummelt når man ikke får satt det første målet... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Vi spiller veldig bra iallefall. Hadde nok fortjent og ledet med iallefall 2 mål. Er redd for andre omgangene våre jeg men, bruker å tape seg en del. Dessuten har vi ikke akkurat noe krutt på benken eller. edit: Oi, Han matsui på benken, er det han japaneseren som var på Le Mans i fjor, han er sinnsykt slepen teknisk, han kan finne på å senke RBK alene om han kommer innpå. Endret 6. november 2008 av Dalglish Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Fy faen så ræva. Og det er faen meg så inni helvete meg så fette utfortjent! FY FAEN så forbanna jeg er. Rosenborg i sett ess. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 rosenborg kan ikke skåre... synd når de har spilt så bra.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Fy faen! Latterlig dommer. FY FAEN I HELVETES SATAN SÅ JÆVLA LATTERLIG AT VI IKKE SCORER. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Han spiller håndball jo... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 JÆVLA FEIL SPILL DOMMER, DETTE ER IKKE HÅNDBALL. DET ER SÅ URETTFERDIGH! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 En av de virkelig styggeste kampene jeg har sett. Machado handset og skulle vært UTVIST, ikke scoret. Da hadde det sett helt annerledes ut. FY FAEN JEG ER IRRITERT. Lenke til kommentar
Uytrew Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fotball handler ikke om å ha ballen mest i laget. Ei heller om å skape flest sjanser. Fotball handler om å score mer mål enn motstanderen. Det er det som gjør det så fantastisk. Men ja, sku gjerne sett at Rosenborg fikk litt uttelling her. Roar Strand i stolpen as we speak... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg er så jævla sur at jeg ser stjerner akkurat nå. Alltid må det en dommer til og elendig angrepsspill for å ødelegge for oss. Fotball handler ikke om å ha ballen mest i laget. Ei heller om å skape flest sjanser. Fotball handler om å score mer mål enn motstanderen. Det er det som gjør det så fantastisk. Men ja, sku gjerne sett at Rosenborg fikk litt uttelling her. Roar Strand i stolpen as we speak... Det er greit å score mål ja, men å spille håndball, det hører faen meg ikke hjemme på en fotballbane. Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 jaja...RBK kommer ikke ut av denne gruppa. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Med knusende seier over Valencia og FCK så. Men så jævla uheldige vi er. Så vet jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Om dette fortsetter ender vi opp med ett poeng. Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Der redda linje-mannen et mål mot rbk. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Linjemannen har allerede gitt St.etienne det viktigste målet og unnlatt å få en jævla håndballspiller utvist, så bra han gjør NOE FUNKSJONABELT. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Surt resultat. St.Etienne hadde 3 sjanser, 3 mål. Rosenborg hadde over 10. Sier litt om spisskrisen vi har. Og det er ikke uflaks, det er udyktighet, udyktighet og atter udyktighet. Dårlig dømming var det også. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hmm, ser ut til at RBK-flaksen fra tidligere Europacupspill kommer deisende rett i trynet på dem igjen. Er vel kanskje sant at slike ting jevner seg ut etterhvert da, selv om det skal mye motgang til ennå Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvilken flaks er det du referer til? Dette var rett og slett dårlig dømming som ødela kampen. Så stikk ett annet sted jævla troll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå