bruno99 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nå kan vel ikke akkurat Chelsea sammenlignes med Deportivo. Men Chelsea var vel totalt overlegne både på broa og på Lerkendal da. Syntes selv det var synd at RBK ikke fikk plassen i uefa cupen siden RBk er og blir norges stolthet internasjonalt Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nå kan vel ikke akkurat Chelsea sammenlignes med Deportivo. Men Chelsea var vel totalt overlegne både på broa og på Lerkendal da. Syntes selv det var synd at RBK ikke fikk plassen i uefa cupen siden RBk er og blir norges stolthet internasjonalt Jeg synes det er synd at noen synes at man skal få plass i europacup basert på tidligere resultater. Klarer man ikke prestere tilstrekkelig i hjemlig liga, fortjener/er man ikke bedre, punktum. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Enig. RBK får konsentrere seg om å kare til seg en eurocupplass før vi kan ta sjansen på å la dem forsvare Norges ære der. Jeg mistenker at det ikke er mye igjen på lerkendal som holder europacuptradisjonen vedlike per dags dato. Å slå ut et par skandinaviske lag og en dårlig hjemmekamp mot Brügge beviser absolutt ingenting, Stabæk hadde sannsynligvis fått til det samme i år, minst. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg mener jo ikke fotballforbundet skal diske TIL og FFK bare så RBK skal få plassen, men jeg skulle helst sett RBK i uefa cupen i steden for TIL eller FFK fordi jeg mener at RBK innehar større kvaliteter som er nødvendig for å nå gruppespillet i uefa cupen. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vil minne folk på at Norge fortsatt har en reell sjanse til å få en friplass ved Fair Play-prisen. I så fall vil Rosenborg få den plassen i neste års Europa League. Dog da begynner vi allerede i første kvalifiseringsrunde, så veien til gruppespillet blir igjen på 8 kamper. Skal ikke se bort fra at det blir europaturne på oss neste sesong også, er flere norske lag som har fått plass i E-Cup de siste sesongene på denne måten, Norge har tradisjonelt vært helt i toppen av rankingen. I fjor slo jo England oss på målstreken med 0,002 poeng etter at en U18-spiller fikk rødt kort i sesongens siste landskamp. Men det er opp til de ulike ungdomsslandslagene å oppføre seg dersom vi skal få denne plassen. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Trodde det var fjerdeplassen som fikk denne i så fall? Lenke til kommentar
esop Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Trodde det var fjerdeplassen som fikk denne i så fall? Det er opp til fotballforbundet. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvorfor skulle du få et lag på 4.plass få fairplay plassen hvis et lag på 5.plass er mer fair? Det ligger jo i navnet. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Trodde det var fjerdeplassen som fikk denne i så fall? Det er opp til fotballforbundet. Aha, misforsto en artikkel som ble skrevet på rbkweb for et par uker siden tror jeg, der det sto at om RBK kom på fjerdeplass, så ville de få plassen likevel, om Stabæk vant, siden de er de eneste som er foran RBK i Norge på fair-play tabellen. Det hele avhenger jo såklart om Norge får den plassen. Men du sier at fotballforbundet avgjør dette? Er vel ikke de som står bak fair-play rankingen. Eller har de makt til å overstyre den? Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Her kan du lese litt mere om fair play: http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Fair_Play_ranking Det er en liste med krav laget av Uefa og er administrert av NFF i Norge, det laget som oppfyller kravene best får plassen fra norge. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jada, er klar over kravene, og poengene osv. Spørsmålet mitt var hvilken rolle NFF har i saken. Noterer de bare ned gule og røde kort, samt god og dårlig oppførsel av spillere og supportere? Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jada, er klar over kravene, og poengene osv. Spørsmålet mitt var hvilken rolle NFF har i saken. Noterer de bare ned gule og røde kort, samt god og dårlig oppførsel av spillere og supportere? Ja det er vel det de gjør, de kan jo ikke overkjøre eller endre på Uefas krav Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Endelig blir det flytting til øvre adressa! Blir konge med litt høyere felt slik at det blir litt mer sammenheng. Og ikke minst at det er plass til flere, og at det er brattere! Endelig får vi et skikkelig felt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ser bra ut det her. Men kan bli litt plagsomt når sommeren kommer. Da får vi sola midt i fleisen. Men det er et offer jeg er villig til å ta. Tror det kommer til å bli skikkelig trøkk når dette gjennomføres. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja hva har man caps og solbriller til? Gikk da fint på Molde borte hvertfall, og det er jo ikke akkurat Norges solhovedstad vi snakker om heller, er jo tross alt Trondheim^^, Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Husker godt Molde ja. Var mild tortur til tider å sitte i solsteiken. Men det er jo ulovlig å klage på sola her i Trøndelag, så det skal nok gå greit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kamp i kveld! Tror dere greier å vinne 2-1. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Starter den 20.30 eller 20.45? Studio starter vel 20.30. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Starter tradisjon tro 20.45. Studio starter 20.30 ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Meget god start av RBK. Og en kompis av meg var han RBK-fyren som ble filmet der :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå