Rampage Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skamfullt, vi raser ned til 6. plass slik det er nå 0_o Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg må nesten le. Dette er så flaut for oss supportere. Jeg blir oppgitt. Hvor mye har bodø egentlig hatt ballen, er sikkert på at rbk værtfall har 70%+ possession. + De har hatt sjanser. Bittert. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Napp av meg ballehårene! Skjønner ikke hvorfor vi ikke har solgt Jarstein? Blir bare dårligere å dårligere! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Han fungerer bare når han spiller for klubben i sitt hjerte Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Den gule horde seirer igjen Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jarstein har vell ikke noe med at vi taper i dag. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vi rappet 5.plassen foran Viking på to fler scorede mål. Tror vi går inn i en periode det blir vanskeligere å skaffe spillere når vi ikke har UEFA-cup å lokke med. Tipper vi ser kraftige nedskjæringer på Brakka også. Tror ikke Espen Johnsen gjør så dumt i å ta opp kampen med Jarstein... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er en trist trønder ikveld. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Overraskende at dere ikke bare tapte kampen på banen, men også på tribunen Fantastisk deilig seier. Få Olsen på landslaget! "Sorry,men liker å strø salt i såret" Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Dette var trist for RBK og resten av Norge. Bare RBK kan er gode nok til å ha noe ute i europa å gjøre... Har likevel troa på RBK neste år selvom jeg ikke er noen RBK supporter Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hmm, føltes faktisk vanvittig deilig å få RBK ut av all Europacupdiskusjon. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jepp, da slipper man også all europacupdiskusjon totalt også. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ...Og enda bedre når man får med noen bitre trøndere på slep! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er jo trist at lag som Tromsø og Fredrikstad skal ut i e-cup. De kommer til å bli grust til helvette, og gir Norge et dårlig navn og rykte. Vi har sett det før. Alle vet jo at det bare er et lag fra Norge som har noe som helst å gjøre ute i e-cup Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Dere kan jo fortsatt komme til UEFA-cupen neste sesong, hvis dere vinner UEFA-cupen denne sesongen. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Dere kan jo fortsatt komme til UEFA-cupen neste sesong, hvis dere vinner UEFA-cupen denne sesongen. Det burde ikke by på noen problemer. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har trua på UEFA-seier ja Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Når Zenit klarte det, hvorfor ikke vi. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hmm, føltes faktisk vanvittig deilig å få RBK ut av all Europacupdiskusjon. Regner med at det var ironi? RBK er jo grunnen til at vi kanskje kan få muligheten til å kvalifisere to lag til CL som vi har fått et par ganger tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå