Benitez Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg blir helt sinnsykt provosert av måten politiet opptrådde igår, finner ikke ord! Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Var du der også benitez? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 English eyes on Ya Lojal som gutten er.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jadda!! Giske klager på at RBK har så jævla mange utlendinger. FOR DET HAR INGEN ANDRE KLUBBER I NORGE GISKE!? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå er det vel ett mer generell trekk i norsk fotball han referer til og som flaggskipet må vi jo ta vår del av støyten. Han har jo ett godt poeng. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Dessuten er han vel fra trøndelag, og er RBK-fan. Var vel like mye sagt fra hjertet som fra hodet. Og på det grunnlaget er jeg faktisk enig med han. Endret 31. oktober 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Synes det er bra at det er et press utenfra på de norske klubbene når det gjelder dette. Er enig med Giske jeg og! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Var på Lerkendal mot Brugge, 12.000 møtte opp og av de vet jeg at det er faen meg minst 10.000 som ikke fortjener å vise seg på Lerkendal en gang til. ELENDIG til fittestemning på late trøndere som henger mer i kiosken for å "varme seg med kaffe" eller annen faenskap. Nei, det er ikke akkurat PL-publikum vi har her i Norge. Med en gang RBK spiller dårlig mister visse kukhoder plutselig sansen for laget og kommenterer heller feil som spillerne gjør i stedetfor å støtte, noen av disse var dessverre (ikke uventet) på kampen mot Brugge, og de kan bare dra til satans helvete og ikke vise seg på en jævla kamp igjen. Endret 31. oktober 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/31/552285.html Hold deg unna fotball da Giske! Makan til idiot. Nå har han klart å terge på seg trøndere også. Håper det kommer en stor Tifo som henviser til Giske på søndag! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Var på Lerkendal mot Brugge, 12.000 møtte opp og av de vet jeg at det er faen meg minst 10.000 som ikke fortjener å vise seg på Lerkendal en gang til. ELENDIG til fittestemning på late trøndere som henger mer i kiosken for å "varme seg med kaffe" eller annen faenskap. Nei, det er ikke akkurat PL-publikum vi har her i Norge. Med en gang RBK spiller dårlig mister visse kukhoder plutselig sansen for laget og kommenterer heller feil som spillerne gjør i stedetfor å støtte, noen av disse var dessverre (ikke uventet) på kampen mot Brugge, og de kan bare dra til satans helvete og ikke vise seg på en jævla kamp igjen. Så hvis RBK spiller rævva fotball og slår feilpasning etter feilpasning skal du sitte der å klappe og rope bravo? Du må jo selvfølgelig få vise frustrasjon når de gjør noe dårlig på samme måte som du viser glede når de gjør noe bra. Er dog enig i at man aldri skal pipe på eget lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Man skal stoette laget gjennom tykt og tynt, ikke slenge dritt med en gang de ikke spiller saa bra. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Var på Lerkendal mot Brugge, 12.000 møtte opp og av de vet jeg at det er faen meg minst 10.000 som ikke fortjener å vise seg på Lerkendal en gang til. ELENDIG til fittestemning på late trøndere som henger mer i kiosken for å "varme seg med kaffe" eller annen faenskap. Nei, det er ikke akkurat PL-publikum vi har her i Norge. Med en gang RBK spiller dårlig mister visse kukhoder plutselig sansen for laget og kommenterer heller feil som spillerne gjør i stedetfor å støtte, noen av disse var dessverre (ikke uventet) på kampen mot Brugge, og de kan bare dra til satans helvete og ikke vise seg på en jævla kamp igjen. Du burde forstå at fotball ikke bare er for de som er på stadion å roper. Fotball er mye for mange, når jeg er på lerkendal står jeg ikke å roper. Jeg sitter ofte med dama å ser kamp. Det er ofte mange småbarnsfamilier der, fotball er for alle, ikke kun for dere brølaper... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Man skal stoette laget gjennom tykt og tynt, ikke slenge dritt med en gang de ikke spiller saa bra. Ja, jeg gjør da det. Men jeg må få lov til å bli irritert når de slår feilpasning etter feilpasning og bommer på store muligheter. Jeg kan ikke sitte der å smile og rope "jaja, bedre lykke neste gang". Jeg blir frustrert når de spiller elendig fotball, men er forsatt med å synger rbk sangene o.l. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Mye det samme her og. Har ingen problemer med å kritisere laget når de spiller ræva. Nå skal det sies at jeg står med kjernen, hvor det er lov å engasjere seg, enten det er ros eller ris. Synes i grunn det er flott om det er flere som engasjerer seg rundt om på tribunene, og om budskapet er positivt eller negativt spiller ikke mye rolle. Men å sitte der å holde kjeft og ønske bedre lykke neste gang er rett og slett bare teit. Men en ting skal sies. At det bare møter 12000 i en Uefa-kamp er skrekkelig. Mot Godset ble stadionen fylt. Og da spiller vi om bronsje som belønnes med kvalikk til Uefa. Logikken fins ikke. Lenke til kommentar
esop Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg håper at Rosenborg reiser seg mot Bodø/Glimt i dag sånn vi har en liten sjangse på brosemedalje, men sansynligheten er jo liten etter spillet de presterte mot Brugge og Lillestrøm. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvem gjør ikke det? Skal på Lerkendal jeg hvertfall, håper ikke det blir samme drittstemninga som mot brugge og kun 12000 når 3-plassen står på spill. Lenke til kommentar
esop Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Håper det blir fult hus og at kjernen og resten av rosenborgpublikumet heier rosenborg frem til sier! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Imponerende hvordan vi har ødelagt alt for oss selv denne sesongen... Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jaja. I det minste er sesongen over. Hamren får nok orden på ting i 2009. /selvtrøsting Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Dere ligger under 1-3. Hat-trick av Trond Olsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå