PsychoDevil98 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ser for meg et nedrykk med LSK, slik at vi kan kjøpe BH Riise på billigsalg Det hadde vært digg. Endret 26. oktober 2008 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ser for meg et nedrykk med LSK, slik at vi kan kjøpe BH Riise på billigsalg Det hadde vært digg. Please not! Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvorfor? Riise er enorm på FM! () Lago og RBK er i kontraktforhandlinger, noe som jeg synes er meget bra. Få han på plass snarest! Liker ikke helt hvordan en uerfaren Demi spiller for tide, med mange enkle pasningsfeil og ballmiss. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ser for meg et nedrykk med LSK, slik at vi kan kjøpe BH Riise på billigsalg Det hadde vært digg. Please not! Why not? B.H. Riise er en Landslagskant, i form er han uten tvil Norges beste i sin posisjon. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Vi trenger sårt klare kantkanditater, ikke bare indreløpere alla Tettey som liksom skal være mer sentral i banen, men blir snarere enn ytreløper/kant, noe han ikke duger til i det hele tatt. Endret 26. oktober 2008 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skjønte ikke helt innlegget ditt der, mener du at BHR ikke duger som kantspiller eller at han blir en kant som trekker mer innover i banen? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 nei takk. ikke noe riise i rbk hvis jeg får si noe Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skjønte ikke helt innlegget ditt der, mener du at BHR ikke duger som kantspiller eller at han blir en kant som trekker mer innover i banen? BHR duger i aller høyeste grad som kantspiller. Det jeg mente er at vi trenger akkurat en kant for å få bredde i laget. Ikke bare indreløpere som Tettey som ikke duger som kant i det hele tatt (noe han ofte opererer som i den rollen han er i tippeligakamper) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lillestrøm 0 - 1 Rosenborg Strand. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nå trøbler sumo litt her. Faen! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nå leder vi igjen. Ivers er på plass Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 3-2.. så latterlig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Aiaiai så trist. Med en gang vi kjente lukta av medalje, klarer vi ikke å vinne kamper igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Første tapet på 12 kamper og det skulle faen meg IKKE komme mot LSK. Er faen meg en skam at vi roter bort dette her. Er så jævla typisk! Her sikrer vi at LSK holder seg i Tippeligaen! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 helsikke, disse poengene burde vi hatt for en bronsje-medalje, men men også et spørsmål. noen som fikk med seg hvorfor alle rbk-"lederne" ble drit forbanna på han ene fotografen??? så de bare banna til han og viste fingern, også stakk fotografen'! noe han sa/gjorde? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dette går faan meg veien.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå