Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, nå gikk jo Storflor i bakken, ble der en stund og så ganske satt ut etterpå. Så ett slag er det vi snakker om ja.

Refererer til videoene på tv2sporten.

Hehe, det klippet viser ikke alt :p

Begge spillere har åpenbart fått munnkurv eller lignende, når Traore forlater intervujuet forteller det litt :)

Lenke til kommentar

Jaja, la nå de ordne opp seg i mellom. Ganske så kvalmt gjort, men enda kvalmere er det at alle skal være besserwissere og sitte å tro ting i øst og vest uten å kjenne til stort av det som har skjedd.

Tenning, futt og litt aggresjon er bare bra (så lenge de sværer opp i ettertid) :)

Lenke til kommentar
Tenning, futt og litt aggresjon er bare bra (så lenge de sværer opp i ettertid) :)

Å slå ned en lagkamerat på trening er alt annet enn bra. Uansett om de skværer opp eller ikke.. Hadde dette skjedd på 16'års-laget jeg trener, hadde vedkommende måtte sett resten av sesongen fra tribunen!

Hadde jeg vært trener, hadde jeg kastet han ut av laget. Hva slags oppførsel er det egentlig? Det er fotball de driver med, de må tåle å bli taklet. Tror nok at Hamren velger å sette han ut av laget de siste kampene, i tillegg til å ta ukelønna hans.

Lenke til kommentar

Mulig, mulig.. jeg har ikke sett hendelsen, så jeg velger å tro at de evner å ordne opp i dette selv. Det er bare idiotisk av meg å ta en side i en sak jeg ikke vet alt om. Media er alt for gode til å få ei fjær blir til 140 hønsegårder.

Til dere som faller for fristelsen å tro at jeg forsvarer slik oppførsel; nei, jeg gjør ikke det. Jeg kritiserer bare medias (og en del andres) måte å framstille det på.

Lenke til kommentar
Ganske så kvalmt av Traore å slå ned han og forlate intervjuet som et lite barn. Burde ihvertfall svart på det spørsmålet før han dro sin vei.

Ser ikke helt problemet her jeg. Jeg ser problemet i slaget, men ikke i intervjuet. Ser ingen grunn for at Traore skal svare på det spørsmålet i det hele tatt da dette er en intern sak.

Ser også at mange på nettet (ikke bare her) mener at han burde kastes ut av klubben, men isåfall burde hverken Riise eller Carew vert på landslaget heller.

Endret av teaspoon
Lenke til kommentar

Når jeg leser dette og ser slike utsagn:

"De spiller alltid knokkelfotball. Det er et slit å spille mot slike lag. Det er akkurat det samme med HamKam. De prøver å dra lag ned på sitt nivå" - fullstendig latterlig.

Etter at Arne E. forlot skuta og de ansatte Owe R. har Fugla virkelig prøvd og vist at de ønsker å spille en annen type fotball enn tidligere. Selvsagt, i år har det mått blitt til at dem må kjempe, men det er ikke slik fotball Lillestrøm ønsker å spille.

Hovedgrunnen til at Berg, styreformannen i Lillestrøm, sparket Owe R. var fordi dem ikke spilte pen nok fotball. ;)

Lenke til kommentar

Føggel passe bæst i bur. Og jeg kunne ikke brydd meg mindre om LSK akkurat nå. Rykker de ned er det en glede for min del. Akkurat nå tror jeg ikke de selv vet hvordan fotball de skal spille. Vi banket dem på Lerkendal på selveste 16. mai, men er usikker på hvordan det går i morra. Om LSK legger seg bakpå som Godset og Brügge gjorde, ser jeg for meg at det blir nok en uavgjort. Eller billig seier til LSK i verste fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...