DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvor mye? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvor mye? 1000 for begge hjemmekampene, alt for mye! Glad jeg fikk de gratis! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 For studenter så kan vi jo kjøpe "barn/honnør" og ble for min del 480 for begge kampene på QB Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gleder meg til kampen i kveld. Håper dere vinner. Alltid kult med norske lag i Europa. ^^ Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 ah, var redd det skulle bli en fotballøs dag i dag, men så kom visst RBK til utsetning Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Som de alltid gjør når det er europaspill Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Viktig å begynne med seier. Tror nok at RBK trenger ca. åtte poeng for å avansere fra gruppa. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 til tross for at vi ikke har puttet enda, så har vi i alle fall begynt bedre enn FCK Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 FOR EN DRITKAMP! Spesielt 2 omgang var skrekkelig håpløs. Har aldri sett RBK slå så mange feilpasninger, og slurve så mye med ball. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 1p foran FCK, noe positivt i alle fall! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Konklusjon: VI TRENGER EN JÆVLA SPISS. Huff, det var ikke mye som minnet om aggressivitet foran mål Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Viktig å begynne med seier. Tror nok at RBK trenger ca. åtte poeng for å avansere fra gruppa. Åtte poeng er vel i overkant.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 må si at brugges forsvar imponerte meg. Solid som få! Bortesupporterene derimot.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Positive er vel at vi ikke har tapt på 11 kamper. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Konklusjon: VI TRENGER EN JÆVLA SPISS. Feil. Vi trenger TO spisser som leverer på høyt nivå HVER GANG. Iversen er alt for varierende/skadet.. Konan Ya ALT for ustabil. Berisha og Pelu vil jeg helst ikke snakke om.. Aas kan bli, men vi trenger noen som allerede er på et høyere nivå. Selg spillere som ikke trengs, og få finansiert i alle fall ett spisskjøp som viser klasse! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) I følge TV2sporten.no skal Traore ha slått ned Storflor på dagens trening. Dette kom etter en stygg takling fra Storflor på Traore, som svarte med å slå Storflor i bakken. Abdou Razack Traoré ble bortvist fra treningsfeltet. Jeg ska være forsiktig med å komentere dette før saken er kommet litt mer frem. I fare for at TV2 kanskje overdriver en del her.. MEN hvis Traore kan gjøre slikt på trening, kan han gjøre det i kamp. Og det er IKKE BRA!! Edit: Adressa bekrefter også dette Endret 24. oktober 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det stemmer nok, det står på VG.no og. Helt uakseptabel oppførsel av Traore. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nå skal det sies at det ikke er første gang Storflor har fått bråk på trening. Traorè har ikke vist noen tegn til aggressiv oppførsel på banen hittil, så tror ikke det blir noen vane. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Synes det var dårlig av Traorè å ikke svare på hvorfor han slo han ned. Overtenning er greit nok, slag er ikke akseptabelt, men vær mann nok til å si at det gikk litt hett for seg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Omfg! - Lurer på hvordan slag det var, norske medier pleier å kalle et lite klapp på skuldern også som et slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå