Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Da vant vist stabæk da. Syns Brann.Stabæk og vif har fått nok smaksprøver av gullet jeg. På tide å reise kjerringa! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Helt enig, nok er nok. Neste år skal gullet hjem til Trondheim. Har trua på at Hamren er rette mann til å ta oss til et nytt gull Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Når jeg ser kampen på TV2 kan jeg ikke fatte at vi ikke vant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Pent mål av Ivers Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Litt godt og lurt gjort da. Da den på låret og lobbe den elegant over Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Neste år blir det gull, jeg lover! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Synes det spilles en god kamp i kveld jeg, men Godset har fått en vane for å bli utrolig gjerrige mot RBK. Var ikke mye tvil om at de spilte for uavgjort i dag, og de la seg bakpå til de grader. Men hadde RBK satt sjansene den første omgangen hadde dette blitt lett match. Med det legger jeg denne kampen bak meg og ser frem mot Brugge på torsdag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fuckin Ey! Treningskamp mot ManUtd Res. Det var noe annet enn Ranheim det. Ros til Hoftun og Solskjær som får til noe sånt. Lenke til kommentar
KEX Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Artig at de har fått i stand kamp, da. Uniteds reserver holder nok et godt nivå, så RBK får forhåpentligvis noe å bryne seg på. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tror det kan gi den oppkjøringa gutta trenger for å bli klare til Valenciakampen og FCK i parken. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det blir hvertfall en spennende kamp å se? Hva tenker man om nivået på de to lagene? Jeg personlig blir ikke overrasket hvis ManUtd kommer til å styre kampen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Rosenborg bør være to-tre hakk bedre enn reservelaget til Manchester United. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Likevel håper jeg United sine reserver spiller på høyt nivå. Når Valencia kommer til Lerkendal tror jeg de satser på å trille ball og putte et par mål. Vil si de har hevet seg noen nivåer på det ene året siden de ble slått. Regner ikke med noen poeng den kampen. Men om RBK tar tre poeng i morra er mye gjort. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Rosenborg bør være to-tre hakk bedre enn reservelaget til Manchester United. Ja, enig. Men kommer an på hvor mange førstelagspillere som er med for United. Spillere i opptreningsperioder spiller vel ofte slike kamper? Noen som vil anslå en start 11'er til i kveld? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vet ikke helt hvordan vi ligger an på skadefronten, men Skjelbred er vel klar nå? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tipper RBK vil stille med følgende lag: Jarstein Lustig - Stadsgaard - Demidov - Dorsin Tettey Skjelbred - Strand Sapara Konan Ya - Iversen Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tror de stiller med det laget jeg og. Hva tror dere stillinga blir? Tipper 2-1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk tilbud om gratis-billett til kampen idag,men kan ikke gå pga Semesteroppgave og er ufør etter oprasjonen jeg hadde idag. Trist Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tipper RBK vil stille med følgende lag: Jarstein Lustig - Stadsgaard - Demidov - Dorsin Tettey Skjelbred - Strand Sapara Konan Ya - Iversen Mener dette er det beste laget per dags dato. Annan er forsåvidt uaktuell, men han har ikke imponert meg nevneverdig hittil. Synes derfor Tettey bør skyves ned som anker. Han passer rett og slett ikke inn i den kantrollen han har nå. Dette er dog en annen diskusjon. Gleder meg til kamp! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Synes det er synd at det bare blir halvfullt på Lerkendal i kveld. Salgsavdelingen stiller seg uforstående, men billettene selges jo til blodpris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå