Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det spilles en god kamp i kveld jeg, men Godset har fått en vane for å bli utrolig gjerrige mot RBK. Var ikke mye tvil om at de spilte for uavgjort i dag, og de la seg bakpå til de grader. Men hadde RBK satt sjansene den første omgangen hadde dette blitt lett match. Med det legger jeg denne kampen bak meg og ser frem mot Brugge på torsdag.

Lenke til kommentar

Likevel håper jeg United sine reserver spiller på høyt nivå. Når Valencia kommer til Lerkendal tror jeg de satser på å trille ball og putte et par mål. Vil si de har hevet seg noen nivåer på det ene året siden de ble slått. Regner ikke med noen poeng den kampen. Men om RBK tar tre poeng i morra er mye gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg fikk tilbud om gratis-billett til kampen idag,men kan ikke gå pga Semesteroppgave og er ufør etter oprasjonen jeg hadde idag.

Trist

Lenke til kommentar
Tipper RBK vil stille med følgende lag:

Jarstein

Lustig - Stadsgaard - Demidov - Dorsin

Tettey

Skjelbred - Strand

Sapara

Konan Ya - Iversen

Mener dette er det beste laget per dags dato. Annan er forsåvidt uaktuell, men han har ikke imponert meg nevneverdig hittil. Synes derfor Tettey bør skyves ned som anker. Han passer rett og slett ikke inn i den kantrollen han har nå. Dette er dog en annen diskusjon.

Gleder meg til kamp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...