DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Må også si at det er status at Valenciasupportere har ett hatforhold ovenfor RBK nåHevnlystne er de ihvertfall. http://www.xtratime.org/forum/showthread.p...63&page=103 Hahaha. Digger sånne tråder Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 FCK skal slås hvertfall, Solbakken skal gå hjem fra kamp i skam over uttalelsene hans. Bare synd vi møter dem utenfor sesong og midt i deres sesong og attpåtil borte! Frykter for den kampen.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Iversen bli sansynligvis klar til helga. Hvis han blir skdet nå i landslagsperioden blir jeg så utrolig irritert!! Noe nytt om lille Per? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skaden til Per var mindre alvorligere enn antatt. Forhåpentligvis tilbake til de to siste kampene. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 To siste ligakampene eller UEFA kampene? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 2-4 uker. Kanskje han rekker Glimt-kampen hvis vi er heldige. Den greia med Sondre Aas var egentlig bare et leserinnlegg på bloggen til Sky Sports. Litt flaut av NTB å lage nyhetssak av det. Fyren har nok med å spille seg inn på RBK foreløpig... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Stussa litt når jeg leste på sky ja, var jo ikke akkurat noen reportasje, men leste bare raskt over det. Veldig bra av NTB da.. Knall at Per snart blir frisk og rask igjen.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Men jeg husker når RBK-kidsa gruset Real Madrid-kidsa i Spania. Det lover jo godt for fremtiden. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det ble vel 2-2, men vi var best likevel Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hehe, men problemet er jo at ingen får sjansen i rbk, så de går til andreklubber eller gir seg med fotball. I tillegg, dyrker vi fram et satans talent, kan du banne på real er der å snapper han før vi rekker å si lerkendalfotball... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Da er det vel på tide å vekke RBK tråden nå som det nærmer seg kamp. Godset kommer på Lerkendal for å få bank. Om vi ser på formtabeller i Tippeligaen de siste fem kampene ligger RBK på topp med fire seiere og en uavgjort. Godset ligger på bunnen med fem strake tap. Men nå har det seg sånn at Godset har gjort det til en vane å gjøre det vanskelig for oss i det siste. Men har en god følelse på meg til i morra. Iversen sannsynligvis ute med skade, men Ciljan har vært flink med å drikke tranen sin, og spiller sannsynligvis. Stadsgaard er usikker, mens vi kan få se Kanan og Pelu sammen på topp. Lover godt i grunn, spør du meg.. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Godset har kasta inn håndkleet for sesongen, og jeg kan ikke se noe annet utfall enn at vi vinner med en 2-3 mål. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Dette er en kamp vi SKAL vinne anyway. Tipper 4-1 til oss, George eller Winsnes putter for dem. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vi har åpnet bra ihvertfall. Veldig bra. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei men for helvete da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ser litt vanskelig ut for RBK. Tror dere greier å snu kampen i sluttminuttene! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tredjeplassen er det beste vi kan håpe på nå. Står mellom oss (39p), Tromsø (40p) og Viking (36p). Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Typisk kamp av RBK idag. Eier kampen fullstendig, skaper store sjanser, og brenner samtlige. I tillegg skaper motlaget EN sjanse, og scorer selvsagt på denne. Har ikke tall for hvor mange ganger dette har hendt i år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Fail på sjanseuttelling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå