Armageddon Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Fakta eller? Det hadde jo vært perfekt! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Får mimre litt imens? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Ryktes at vi får hjemmekamp mot Valencia og FCK RBK-Valencia Club Brugge-RBK RBK-FCK ST.Etienne-RBK Bah, bad source. Ifølge rbk.no er dette riktig: 23. oktober: Rosenborg - Club Brugge 6. november AS Saint-Etienne - Rosenborg 27. november Rosenborg - Valencia 4. desember: FC København - Rosenborg Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Vi møter FCK langt etter den hjemlige sesongen og på bortebanen. Synes ikke dette lover spesielt bra... Tror uansett dette blir en veldig jevn gruppe. Målforskjell og bortemål blir nok avgjørende. Brann gikk videre med en seier, en uavgjort og to tap i fjor... Endret 7. oktober 2008 av kilik Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Vi møter FCK langt etter den hjemlige sesongen og på bortebanen. Synes ikke dette lover spesielt bra... Tror uansett dette blir en veldig jevn gruppe. Målforskjell og bortemål blir nok avgjørende. Brann gikk videre med en seier, en uavgjort og to tap i fjor... Sant. Vi bør få to seiere i de to første kampene! Da er vi sikret. Så kan vi leke oss mot Valencia og KNUSE FCK i Parken! EDIT: Fantastisk å se videoene fra CL i fjor. Så gøy å se at RBK er nærmere 3 og 4-0 enn Valencia er redusering på Mestalla!! Endret 7. oktober 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Haha, Valencia igjen. Tror nok at Rosenborg har veldig store muligheter til å gå videre fra denne gruppen. Det er mulig for RBK å slå alle, men tror det nok at Valencia er sterkere denne gangen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Valencia-direktør Jordi Bruixola Ruiz er i Geneve som Valencias representant. Han har fjorårets kamper friskt i minne når han snakker om motstanderen fra Norge: - Rosenborg er fysisk sterke og alltid vanskelig å møte. Vi forventer oss en veldig tøff kamp der oppe i Trondheim den 6. november. Alle her i Valencia vet hvem Rosenborg er, det kommer vi ikke til å glemme på en stund... - Er dette en fin mulighet for hevn fra deres side? - Nei hevn... Jeg vet ikke det. Men jeg vet at vi er i mye bedre slag nå enn vi var for et år siden, og at vi ikke vil ta lett på oppgaven mot Rosenborg. De er alltid i E-cup om høsten og har tonnevis av erfaring, og det blir en tøff kamp. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Tror faktisk bortekampen mot FCK blir den tøffeste. 23. oktober: Rosenborg - Club Brugge (Burde bli seier, selv mot et godt lag, RBK er hjemme samt at det fremdeles er i sesongen) SEIER 6. november AS Saint-Etienne - Rosenborg (Godt mulig med poeng, ikke lett dog) UAVGJORT 27. november Rosenborg - Valencia (Tror det blir tøft, Valenica er i form) TAP 4. desember: FC København - Rosenborg (Utenfor sesong, samt på bortebane) TAP Da er RBK avhengig av flaks er jeg redd... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå skal det sies at både Brugge og Saint-Etienne ligger et stykke nede på tabellene i sine ligaer. Men har moderate forhåpninger i denne gruppa, som jeg hadde i den forrige Champions League-gruppa. Men jeg gleder meg. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 fiin fiin gruppe, tror på avansement videre hvis vi har en god dag, men er det 2 eller 3 som går videre ut av gruppa? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke den beste gruppa, men muligheter for å gå videre! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) fiin fiin gruppe, tror på avansement videre hvis vi har en god dag, men er det 2 eller 3 som går videre ut av gruppa? 3 som går videre... Tror Valencia og FCK tar 1 og andre også må RBK kjempe om den siste plassen.... Endret 7. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11096_4010653,00.html Sky Sports følger Jo Sondre Aas! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Interessant. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 fiin fiin gruppe, tror på avansement videre hvis vi har en god dag, men er det 2 eller 3 som går videre ut av gruppa? 3 som går videre... Tror Valencia og FCK tar 1 og andre også må RBK kjempe om den siste plassen.... oki takk, har håpet i behold jeg daaa Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11096_4010653,00.html Sky Sports følger Jo Sondre Aas! Kult, hvor gammel er han nå? Er han fremdeles en potesiell utenlandsproff? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 19 år. Synd han har fått så lite spillertid. Bruk heller han enn Berisha etter min mening. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Får håpe Skjelbred blir kvitt skaden sin.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Må også si at det er status at Valenciasupportere har ett hatforhold ovenfor RBK nå Hevnlystne er de ihvertfall. http://www.xtratime.org/forum/showthread.p...63&page=103 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg synes at denne gruppa var ganske fantastisk jeg. Nesten nøyaktig det jeg håpet på faktisk. Jeg tror vi kommer til å gå videre hvertfall. Men dere sier at Brugge gjør det dårlig for tiden? Har vel ikke tapt en kamp i ligaen sin enda såvidt jeg vet. St. Etienne kommer også til å bli ganske vanskelig, de er gode på hjemmebane, og har et enormt trykk på stadion. Jeg gjetter at vi fåt 4 eller 5 poeng i denne gruppa, så det burde gå såvidt, om andre lag gjør det skikkelig dårlig. FCK skal slås hvertfall, Solbakken skal gå hjem fra kamp i skam over uttalelsene hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå