Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi møter FCK langt etter den hjemlige sesongen og på bortebanen. Synes ikke dette lover spesielt bra... Tror uansett dette blir en veldig jevn gruppe. Målforskjell og bortemål blir nok avgjørende. Brann gikk videre med en seier, en uavgjort og to tap i fjor...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Vi møter FCK langt etter den hjemlige sesongen og på bortebanen. Synes ikke dette lover spesielt bra... Tror uansett dette blir en veldig jevn gruppe. Målforskjell og bortemål blir nok avgjørende. Brann gikk videre med en seier, en uavgjort og to tap i fjor...

Sant. Vi bør få to seiere i de to første kampene! Da er vi sikret. Så kan vi leke oss mot Valencia og KNUSE FCK i Parken!

EDIT: Fantastisk å se videoene fra CL i fjor. Så gøy å se at RBK er nærmere 3 og 4-0 enn Valencia er redusering på Mestalla!!

Endret av sagberg
Lenke til kommentar

Valencia-direktør Jordi Bruixola Ruiz er i Geneve som Valencias representant. Han har fjorårets kamper friskt i minne når han snakker om motstanderen fra Norge:

- Rosenborg er fysisk sterke og alltid vanskelig å møte. Vi forventer oss en veldig tøff kamp der oppe i Trondheim den 6. november. Alle her i Valencia vet hvem Rosenborg er, det kommer vi ikke til å glemme på en stund...

- Er dette en fin mulighet for hevn fra deres side?

- Nei hevn... Jeg vet ikke det. Men jeg vet at vi er i mye bedre slag nå enn vi var for et år siden, og at vi ikke vil ta lett på oppgaven mot Rosenborg. De er alltid i E-cup om høsten og har tonnevis av erfaring, og det blir en tøff kamp.

Lenke til kommentar

Tror faktisk bortekampen mot FCK blir den tøffeste.

23. oktober: Rosenborg - Club Brugge (Burde bli seier, selv mot et godt lag, RBK er hjemme samt at det fremdeles er i sesongen) SEIER

6. november AS Saint-Etienne - Rosenborg (Godt mulig med poeng, ikke lett dog) UAVGJORT

27. november Rosenborg - Valencia (Tror det blir tøft, Valenica er i form) TAP

4. desember: FC København - Rosenborg (Utenfor sesong, samt på bortebane) TAP

Da er RBK avhengig av flaks er jeg redd...

Lenke til kommentar

Jeg synes at denne gruppa var ganske fantastisk jeg. Nesten nøyaktig det jeg håpet på faktisk. Jeg tror vi kommer til å gå videre hvertfall. Men dere sier at Brugge gjør det dårlig for tiden? Har vel ikke tapt en kamp i ligaen sin enda såvidt jeg vet. St. Etienne kommer også til å bli ganske vanskelig, de er gode på hjemmebane, og har et enormt trykk på stadion. Jeg gjetter at vi fåt 4 eller 5 poeng i denne gruppa, så det burde gå såvidt, om andre lag gjør det skikkelig dårlig. FCK skal slås hvertfall, Solbakken skal gå hjem fra kamp i skam over uttalelsene hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...