bruno99 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Disse kunne jeg tenkt meg å få i gruppe med RBK. AC Milan (Et superlag så det blir litt CL stemning) Heerenveen (med to nordmenn på laget kan de da ikke være så veldig gode?) Partizan Beograd (Antagelig tøffe borte, grei skuring hjemme) MSK Zilina (antagelig 3 poeng) Tror nok FCK blir litt for tøffe, hvertfall borte. De ligger noen hakk foran RBK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror Herenveen er ganske gode. Tarik er jo RBK-dødare. Do not like for å si det sånn. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Milan hadde vært fantastisk! Hadde vært kjempegøy å sett Kaka, Ronaldinho, Pirlo og alle storkanonene på Lerkendal. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror Herenveen er ganske gode. Tarik er jo RBK-dødare. Do not like for å si det sånn. Hehe, begrunnelsen min var en spøk, tror uansett RBK kan hamle opp med Herenveen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Gleder meg til kamp i dag. Skal dra til Ullevaal og støtte laget! Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Vi mangler riktignok Ivers & Konan, men Lyn mangler hele 9 spillere før oppgjøret i kveld. De har vel henta inn bortimot det som er av berettigede spillere som er skadefri for å fylle benken. Espen Hoff er ute med lårskaden fortsatt, visstnok. Håper på en koseseier i kveld da. 0-3. Edit: Siden Tromsø og Bodø/Glimt tapte, kan vi være poenget bak Tromsø, og to poeng foran B/G hvis vi vinner. Tromsø har igjen Molde hjemme, Brann borte, og Stabæk hjemme, så jeg tror de roter vekk flere poeng. Må vinne de fire siste nå! Endret 5. oktober 2008 av stonebro Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Bra at han viser seg fram, spissen vi trenger. Fremfor sutrete Konan "utlandet" Ya og noe treige Berisha. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 ROAR STRAND <3 Lyn suger apekuk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Herlig scoring av Strand. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 En god omgang. Ikke bare fordi vi leder med to mål, men RBK er stabile og fine i pasningsformen. Håper andreomgang har mye det samme. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Ah, Strand! For en spiller! Virkelig troen på medalje i år, nesten helt sikker. Endret 5. oktober 2008 av Are.......... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er uansett ikke fornøyd siden Per ble skadet. La oss bare håpe at det ikke er så alvorlig at det ødelegger høstsesongen, men at Per er tilbake etter landslagspausen. Han har nemlig vært utrolig god i de siste kampene. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Bra at han viser seg fram, spissen vi trenger. Fremfor sutrete Konan "utlandet" Ya og noe treige Berisha. Nå er det ikke så rart Konan er førstevalget til Hamren for tida, er det vel? Han har storspilt de siste månedene, scoret flere mål. Men Pelu har vært en frisk erstatter så langt.. Berisha er jeg enig i at virker litt treig, spesielt med å gå på løp.. MÅ KJØPE EN NY SPISS SNART! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er ikke rart nei, men Konan Ya sitter og snakker om at han vil til utlandet osv. Han har null føling for offside og teamworket hans er relativt svakt. Jeg har større troen på Pelu. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Tydelig slitne etter kampen på torsdag ja. Tror 3.plass er mest realistisk nå. Tromsø er ett poeng foran oss, mens Viking er to poeng bak. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Har troa jeg iallefall.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Deilig med seier, men faen så "trist" det var å se at det var flere som heiet på RBK i dag enn Lyn. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Må gi ros til Kjernen ja. Danket ut bastionen på tribunen, men det skal kanskje ikke så mye til. Lo godt når de filma Steffen Iversen på tribunen. Han måtte fjerne snusen med tunga, mens han måtte holde maska. Stakkars fyr. Endret 5. oktober 2008 av Armageddon Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 En god kamp av oss, men en skade på vår beste spiller denne sesongen setter en liten demper. Morsomt at Pelu scorer, han kan bli ordentlig god for oss. Jeg er rimelig sikker på medalje nå, ettersom TIL var helt grusomt ineffektive i dagens kamp. Sølvet tror jeg ikke er innen rekkevidde, ettersom FFK har to hjemmekamper igjen, som de er veldig sterke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå