Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Disse kunne jeg tenkt meg å få i gruppe med RBK.

AC Milan (Et superlag så det blir litt CL stemning)

Heerenveen (med to nordmenn på laget kan de da ikke være så veldig gode?)

Partizan Beograd (Antagelig tøffe borte, grei skuring hjemme)

MSK Zilina (antagelig 3 poeng)

Tror nok FCK blir litt for tøffe, hvertfall borte. De ligger noen hakk foran RBK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi mangler riktignok Ivers & Konan, men Lyn mangler hele 9 spillere før oppgjøret i kveld. De har vel henta inn bortimot det som er av berettigede spillere som er skadefri for å fylle benken. Espen Hoff er ute med lårskaden fortsatt, visstnok.

Håper på en koseseier i kveld da. 0-3.

Edit: Siden Tromsø og Bodø/Glimt tapte, kan vi være poenget bak Tromsø, og to poeng foran B/G hvis vi vinner. Tromsø har igjen Molde hjemme, Brann borte, og Stabæk hjemme, så jeg tror de roter vekk flere poeng. Må vinne de fire siste nå!

Endret av stonebro
Lenke til kommentar
Bra at han viser seg fram, spissen vi trenger. Fremfor sutrete Konan "utlandet" Ya og noe treige Berisha.

Nå er det ikke så rart Konan er førstevalget til Hamren for tida, er det vel? Han har storspilt de siste månedene, scoret flere mål. Men Pelu har vært en frisk erstatter så langt.. Berisha er jeg enig i at virker litt treig, spesielt med å gå på løp.. MÅ KJØPE EN NY SPISS SNART!

Lenke til kommentar

En god kamp av oss, men en skade på vår beste spiller denne sesongen setter en liten demper. Morsomt at Pelu scorer, han kan bli ordentlig god for oss. Jeg er rimelig sikker på medalje nå, ettersom TIL var helt grusomt ineffektive i dagens kamp. Sølvet tror jeg ikke er innen rekkevidde, ettersom FFK har to hjemmekamper igjen, som de er veldig sterke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...