wûst Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Savolainen ja, tidenes signering? Uansett deilig å ta tre poeng og at Ya scorer IGJEN Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Man sa vel for en tid tilbake at Savolainen var tilbake i trening? Har ikke hørt noe som helst om ham siden. Tviler på at han klarer å spille seg til en plass på midtbanen vår nå. Blir vel solgt til Brann i Januar og storspiller der. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Savolainen var et bomkjøp. Det er jeg ganske sikker på. Fyren har spilt flere kamper mot Rosenborg enn for, og hva han gjør i Trondheim enda skjønner ikke jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Savolainen er en utrolig trivelig fyr som jeg mener er en god tilvekst til spillergruppa i form av en typisk squadspiller, da han kan bekle samtlige posisjoner på midtbanen. Jeg tror vi kommer til å få se mer av Juska i 2009/10-sesongen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Kjenner du han personlig LarsP? Det hadde vært så jævla typisk hvis Konan drar på free transfer etter at han nå har begynt å bli den store profilen vi alle visste at han var. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Håper det, for meg virker det som han er en trivelig fyr og jeg liker spillestilen hans, det lille jeg har sett.. han virker som en habil type egentlig, men han har ikke akkurat fått mange sjanser på a-laget.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Nå skal det sies at Konan har et lite stykke igjen til å bli en klassespiller. Hodespillet hans er en vits og pasningene varierende. Mistenker også at han ikke helt vet hva offside går ut på. Men potensialet er der, uten tvil. Om Savolainen begynner å starte kamper og holder ett godt nivå, skal jeg kjøpe meg ny drakt med nr.19 på ryggen.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Kjenner du han personlig LarsP? Nei, det har seg bare slik at jeg trener på Impulse Lerkendal og dermed har hatt muligheten til å holde et par passiarer med han da han trenet seg opp etter skaden. Han fremstår som en veldig hyggelig og jordnær type. Dessuten må vi ikke glemme hvordan Tampere-fansen uttalte seg angående Juska før Rosenborg-kampene. De omtalte han som Gud. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Han ble ikke kåret som beste spiller i Finland forrige sesong uten grunn.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Men så er det også Finland... Vil bare minne om at dokumentaren om Brattbakk går på NRK1 kl. 19.55 i kveld. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Vil bare minne om at dokumentaren om Brattbakk går på NRK1 kl. 19.55 i kveld. Hvilken dokumentar om Brattbakk? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Han har blitt pilot. Følger han i pilotutdanningen i Florida. Ligger sikkert ut på NRK's nettsider. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 "Ziiinedine Zidane. Ka faen ska vi med han?" http://www.rbk.no/incoming/article119265.ece Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 6-trøya bør bli pensjonert når Roar legger opp. Så mange treningsøkter og så mye han har gjort for oss at han fortjener det. En klubbspiller av ypperste merke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Tidenes største norske spiller. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 LarsP said it for me. En lykkens dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Strand holder på til han blir pensjonist! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Tidenes største norske spiller. Hvis man kun regner med de som har spilt utelukkende i Norge Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Da er det snart på tide å løpe til stadion. Satser på reprise av Djurgårdenkampen Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Det blir 1-2 og straffekonk. Du hørte det her først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå