Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvordan laget blir seende ut idag mtp at Strand, Lustig, Lunna, og Tettey er ute. Blir vel enten Basma eller Nordvik på høyrebacken og Demidov opp på midtbanen med Lago å Stadsgaard i midtforsvaret.

Jarstein

Nordvik - Lago - Stadsgaard - Dorsin

Demidov

Annan - Skjelbred

Sapara

Iversen - Konan

Noe sånt kanskje?

Lenke til kommentar

Dette laget ble bekreftet av svensken sjøl..

Rune Jarstein

Andreas Nordvik - Kris Stadsgaard - Vadim Demidov - Mikael Dorsin

Per Ciljan Skjelbred - Anthony Annan - Abdou Traoré

Marek Sapara

Steffen Iversen - Didier Konan

http://www.rbkweb.no/vis/6411

Skulle likt å se Lago fra start, men Demi er vel klar for oppgaven. Om alt går som det skal i dag, om Godset slår FFK og Ham-Kam slår B/G, kommer vi oss opp på en fjerdeplass.

Lenke til kommentar
Jeg trodde denne tråden skulle slippe unna 12-åringene på forumet.

Jeg har vært Rosenborg-supporter i mer enn 12 år. Min nøytrale observasjon for denne kampen er imidlertid at de suger balle. Kan faenmeg prate så lenge man vil om å være et 'topphold' når vi blir utkjempa av lag som spiller fotball hentet rett ut fra ei lærebok om oldboysfotball på åttitallet. Gang på gang. Bare synd at det er 5 lag som passer denne beskrivelsen, blir mye poengtap på topplaget Rosenborg da.

Faktisk mer forbanna på RBK enn jeg er på Aalesund når jeg ser dette. Aalesund gjør så godt de kan de; de kan nemlig ikke særlig bedre enn dette.

Lenke til kommentar
Se til helvete å få det jævla Aalesundlaget ned. Makan til drittfotball skal man lete lenge etter. Det er faen ikke gøy å se på slike kamper.

Helt enig i dette. :)

Men det som også er kjipt er at Jarstein Norges visstnok beste keeper gjør slike blemmer x-antall ganger (ikke noe galt med det - han kommer til å utvikle seg), men deretter går ut i mediene å spørr hvorfor han ikke blir/ble utatt i de to foregående kampene. :)

Host: Liten og Uviten. :)

Lenke til kommentar
Jaja, for faen og alt som hører til.

Vi snudde mot drittlaget Molde, da kan vi snu mot diarèlaget Aalesund.

hehe, kan forstå han, tross alt: hva annet har norsk fotball å tilby? :p

Edit: Dog må jeg si Rosenborg er det eneste laget i Norge med noe som helst spill og system, men desverre er de for ustabile, for dårlig på sitt dårlige. :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...