stonebro Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er tragisk at Tromsø ligger så høyt med den fotballen de spiller. Stabæk er den eneste verdige seriemesteren i Tippeligaen 2008. Samtidig kan det fort bli nødvendig for RBKs sjanser på UEFA-cupplass 2009 at Tromsø faktisk vinner serien (og at Stabæk vinner cupen). Da er nemlig 4. plassen også garantert deltakelse. At Tromsø > RBK i en eventuell UEFA-cup kan det jo bare være innsalta tromsøværinger med for mye klippfisk i kostholdet som hallusinerer om. Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hameren har fått fart på rosenborg i det siste, men til godeste stonebro som synes det er tragisk at tromsø ligger så høyt oppe; har du sett de spillt? Høres ikke slikt ut. Og at Stabæk er den eneste værdige tippeliga vinneren er tullsnakk, soss klubber er aldri vinnerklubber, kampen i dag mot viking er et soleklart bevis på det. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tromsø spiller ikke bedre fotball enn noen av lagene som ligger rundt dem, med mulig unntak av Lyn. Stabæk, Rosenborg, Fredrikstad (på sitt beste), og Bodø/Glimt spiller alle bedre fotball enn Tromsø, dette er min subjektive, og derfor selvsagt helt korrekte mening. Det er ikke dermed sagt at Tromsø spiller den verste fotballen i manns minne (det er det nemlig HamKam som gjør). Men det burde ikke holdt til mer enn midt på tabellen. Kampen i går ble ødelagt av en sedvanlig omtåket Terje Hauge og et rødt kort som knapt nok var gult. Etter det får Stabæk 0-2 i trynet og kampen er over. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg vil ikke si at Stabæk har vært overmennesklig gode i år, men heller at det er de større klubbene som har skuffet. RBK er de eneste som henger med. Per dags dato er RBK det beste laget i Tippeligaen, og laget med mest potensiale. Fint å se at Konan ha våknet. Lurer på hvor han var i hele sommer. Kanskje han har lært seg offside-regelen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Per dags dato er RBK det beste laget i Tippeligaen, og laget med mest potensiale. Er helt enig. RBK kommer til å cruise inn til gull neste år. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er helt enig. RBK kommer til å cruise inn til gull neste år. Så enkelt er det ikke. Hvis Konan forlater oss nå, Lago ut ++ Da vil vi slite neste år, hvis vi ikke får inn gode erstattere! Men hadde vi startet serien på nytt nå, og spillt frem til november hadde nok RBK tatt det! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Per dags dato er RBK det beste laget i Tippeligaen. På hvilket grunnlag sier du det? Endret 22. september 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er helt enig. RBK kommer til å cruise inn til gull neste år. Så enkelt er det ikke. Hvis Konan forlater oss nå, Lago ut ++ Da vil vi slite neste år, hvis vi ikke får inn gode erstattere! Men hadde vi startet serien på nytt nå, og spillt frem til november hadde nok RBK tatt det! Selvfølgelig tror jeg ikke at vi skal spasere inn til gull, det var en overdrivelse, men jeg har god tro på at vi skal klare det. Hvis vi får inn en målfarlig makker til Ivers klarer jeg ikke å se et lag i Norge som kan true RBK. Både forsvaret og midtbanen vår er Tippeligaens beste på papiret etter min mening. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Enig, men vil ikke si at en ny makker til Ivers er løsningen. Jeg vil heller si et nytt spisspar. Ivers er på vei ut, han er for gammel. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Enig, men vil ikke si at en ny makker til Ivers er løsningen. Jeg vil heller si et nytt spisspar. Ivers er på vei ut, han er for gammel. Jeg har troa på at han holder et par sesonger til. Men vi trenger definitvit en ung, målfarlig spiss. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tror Ivers har sett sine beste dager nå ja. Vil ha en raskere spisstype i stedet fra neste sesong. Har også lyst at Sellin og Aas skal få prøve seg mer. Ellers gjelder det å holde på talentene vi nå har i klubben. Men må si jeg er storfornøyd med innkjøpene gjort i år. Vi hadde knapt en dugandes forsvarsspiller etter sesongslutt i fjor. Nå har vi Norges beste backrekke med Dorsin, Lago/Demidov, Stadsgaard og Lustig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Er dere så negative med tanke på Iversen i de nærmeste åra? Hvis han får ræva opp av sofaen og klarer å treffe formtoppen før oktober, ser jeg på han som en av de mest målfarlige spissene i Tippeligaen. Han er jo tross alt bare 31. Med en rask bakromsspiss som makker tror jeg han kan gjøre mye bra for oss i flere år framover. Endret 23. september 2008 av Hegland Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Joda, men tror han bør gjøre noe med magen. Han tjukk! hører rykter om at han er veldig aktiv på burger king.. Om han kommer seg i skikkelig form, altså rent fysiskt, så er det ingenting i veien for at han kan holde 3-4 sesonger til.. fordi han har instinktet og erfaringen. Da trenger han ikke nødvendigvis farta.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/23/547899.html Skjelbred var nesten klar for Newcastle, men de trakk budet. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Var det ikke en stund Iversen hadde for vane å dra på seven eleven eller noe sånt for å spise pølse etter treninger da? Mente det var noe snakk om at han måtte slutte med det etter at Hamren kom. Nok en god ting Hamren har gjort. Og angående Skjelbred, så hadde jeg helst sett han begge plasser, men kanskje helst i Rosenborg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 En kan jo se for seg hvor gode spillere som Tettey og Skjelbred kan bli om de kommer seg til en klubb som dyrker frem spillere. Skjønner ikke hvorfor ikke noen klubber har sikret seg de der enda. Men, bra for oss. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Var det ikke en stund Iversen hadde for vane å dra på seven eleven eller noe sånt for å spise pølse etter treninger da? Mente det var noe snakk om at han måtte slutte med det etter at Hamren kom. Nok en god ting Hamren har gjort. Stemmer det, Ivers var ute i media og hyllet Hamren og kostholdseksperten han tok med seg. Grunn: De hadde fortalt ham at pølse etter trening ikke var særlig til tess. Håper noen tok den sarkastiske tonen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Berisha får ikke kontrakt. Dette kom ikke særlig overraskende og er like greit. Lykke til videre Bes. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Adressa.no - Skuffet Besart Berisha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå